اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور سوم سفر ستاد تسهیل به فارس صورت گرفت

تصویب 210 مصوبه برای پشتیبانی واحدهای تولیدی فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان این استان 210 مصوبه در دور سوم سفر ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی صورت گرفت.

تصویب 210 مصوبه برای پشتیبانی واحدهای تولیدی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، غفار صفری اظهار داشت: دور سوم سفر ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی به استان فارس با رویکرد تمرکززدایی و هماهنگی میان بخش‌های دولتی و خصوصی انجام شد.

وی اضافه کرد: با دریافت درخواست متقاضیان توسط تشکل‌هایی مانند اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، خانه صنعت، معدن و تجارت، انجمن مدیران صنایع، این سازمان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه صنعت، معدن و تجارت پس از  بررسی‌های کارشناسی پیش‌نویس مصوبات مورد نیاز برای طرح در جلسه کارگروه‌های پنج‌گانه امور مالیاتی، گمرک و تامین اجتماعی، کارگروه سرمایه‌گذاری و هدفمندسازی و موارد خاص کارگروه امور بانکی و تسهیلات، کارگروه امور معادن و صنایع معدنی کارگروه انرژی، محیط زیست و شهرک‌های صنعتی (زیربنایی)، با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بانک‌ها مطرح و اتخاذ تصمیم شد. 

صفری تصریح کرد: در این سفر 88 مصوبه در کارگروه بانک و تسهیلات، 49 مصوبه در کارگروه معادن و امور صنایع معدنی، 30 مصوبه سازمان صنعت، معدن و تجارت، 18 مصوبه در کارگروه انرژی محیط زیست و شهرک‌های صنعتی (زیربنایی)، 15 مصوبه در کارگروه مالیات و گمرک، 10 مصوبه در کارگروه تامین اجتماعی، تصویب شد.

وی ابراز داشت: یکی از رویکردهای سفر سوم ستاد تسهیل به استان فارس پیگیری و اجرایی کردن مصوبات سفر اول و دوم بود، همچنین از ویژگی‌های این سفر حضور استاندار فارس و معاونان و مدیران کل استانداری در این کارگروه‌هاست.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر ضرورت اجرای این مصوبات در تمام دستگاه‌های اجرایی از مدیران استان فارس خواست در سال جهاد اقتصادی با دید حمایتی به بخش صنعت، معدن و تجارت بنگرند و با اجرای مصوبات این ستاد فضا را برای ورود سرمایه‌گذاران و صنعتگران نیز تسهیل کنند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول