اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد

اعطای 17 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از اعطای بیش از 17 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی طی شش ماهه دوم سال گذشته خبر داد.

اعطای 17 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا گلشنی بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان این دانشگاه‌ اظهار داشت: صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در طی شش ماهه دوم سال 1390 بیش از 17 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان این دانشگاه پرداخت کرده است.

وی افزود: این واحد دانشگاهی در شش ماهه دوم سال 90 به 2 هزار و 952 نفر از دانشجویان تسهیلات در قالب وام شهریه کوتاه، میان مدت و بلند مدت، وام اجاره مسکن، وام ازدواج و وام ضروری پرداخت کرده است.

گلشنی ادامه داد: از این تعداد وام، 2 هزار و 251 نفر وام کوتاه مدت، 142 نفر وام میان مدت، 10 نفر وام بلند بعد از فراغت از تحصیل 537 نفر وام تقسیط با چک، یک نفر وام هزینه تحصیلی، 10 نفر وام ازدواج و یک نفر وام ضروری دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد از مرزهای ملی گذشته و به عنوان یک مدل موفق در آموزش غیر دولتی در سطح دنیا مطرح شده است، گفت: وجود پنج واحد دانشکده مصوب، دو غیر منصوب، 50 آزمایشگاه، 20 کارگاه تخصصی، 110 هزار جلد کتاب در کتابخانه مرکزی و وجود کتابخانه تخصصی در هر واحد دانشکده، سه خوابگاه با جامعه آماری یک‌هزار دانشجو، وجود شش مرکز تحقیقاتی از دیگر امکانات این واحد دانشگاهی است.

وی از تهیه و تدوین 254 طرح پژوهشی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر 120 طرح پژوهشی در دست اقدام است که نشان از توان علمی بالایی این واحد دانشگاهی دارد.

گلشنی تصریح کرد: چشم‌انداز آینده واحد شهرکرد در بعد آموزشی، توسعه رشته‌های تحصیلی به‌ ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی شامل کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به‌ ویژه در رشته‌های پزشکی و اصلاح نسبت استاد به دانشجو است.

وی ادامه داد: با اصلاح هرم هیئت علمی، اصلاح استاد به دانشجو، تأسیس دانشکده‌های جدید و توسعه فعالیت‌های پژوهشی امتیاز این واحد افزایش و در کوتاه مدت واحد شهرکرد به واحد جامع تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول