اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌‌نور عنبرآباد:

450 دانشجو در دانشگاه پیام نور عنبرآباد تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌‌نور واحد عنبرآباد گفت: در حال حاضر بیش از 450 دانشجو در هشت رشته در دانشگاه پیام‌نور این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

450 دانشجو در دانشگاه پیام نور عنبرآباد تحصیل می‌کنند

محمد ریاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: ساختمان دانشگاه پیام‌ نور واحد عنبرآباد با زیربنای 2 هزار متر مربع آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع و اعتبار بیش از یک‌میلیارد و 120 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی احداث شده است.

ریاحی تصریح کرد: این دانشگاه در حال حاضر با حضور بیش از 450 دانشجو در هشت رشته کارشناسی حسابداری، مدیریت بازرگانی، ادبیات فارسی، فناوری اطلاعات، علوم کشاورزی، مهندسی علوم دامی، فیزیک‌ و مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی مشغول ارائه خدمات به آن‌ها است.

وی ابراز داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده، ساختمان شماره دو دانشگاه پیام ‌‌نور واحد عنبرآباد در زمینی به مساحت یک هکتار با زیربنای 500 متر مربع و اعتبار بیش از 400 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و داخلی دانشگاه احداث می شود.

ریاحی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌ نور واحد عنبرآباد تاکنون رتبه‌های خوبی را در سطح استان به خود اختصاص داده است، بیان داشت: همچنین این دانشگاه توانسته است، تأثیرهای فرهنگی و اجتماعی بسیار خوبی در سطح شهرستان عنبرآباد بگذارد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول