اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه اعلام کرد

حمایت کامل از فعالیت‏های پژوهشی دانشجویان فیروزکوهی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار فیروزکوه، حمایت کامل شهرستان از فعالیت‏های پژوهشی دانشجویان فیروزکوهی را اعلام کرد.

حمایت کامل از فعالیت‏های پژوهشی دانشجویان فیروزکوهی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی درویش‏خضری پیش از ظهر امروز در مراسمی که با حضور بخشدار مرکزی فیروزکوه و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان برگزار و در آن از تیم روبات امدادگر واحد فیروزکوه تقدیر شد اظهار داشت: زحمات تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و مسئولان دانشگاهی این شهرستان باید به خوبی مورد تقدیر قرار گیرد.

وی گفت: خدا را شاکریم که زحمات چندین ساله مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و معاونان دلسوزشان به بار نشست و ما شاهد یکی از مهم‏ترین موفقیت‏های جوانان ایران اسلامی در این دانشگاه بزرگ هستیم.

معاون سیاسی فرماندار فیروزکوه حمایت فرمانداری فیروزکوه و سایر ادارات منطقه را از دانشگاه و فعالیت‏های پژوهشی دانشجویان اعلام و تاکید کرد: تیم روباتیک فیروزکوه می‏تواند گام‏های بعدی را با اطمینان بردارد.

همچنین سایر اعضای تیم روباتیک فیروزکوه به ترتیب علی عبداللهی، احسان مرادی، مازیار معصومی‏راد، ایمان آهنگر، منصور زاهدی‏پور، امیرحسین خلیلی و علی گل‏محمدی به معرفی خود و تشریح نوع فعالیتشان در تیم پرداختند و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفتند.

در پایان نیز از اعضای این تیم جوان با اهدای هدایای ارزشمند و لوح تقدیر از طرف هیئت رئیسه دانشگاه و فرمانداری شهرستان فیروزکوه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فارس؛ روبات FKR2 امدادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در میان بهت و حیرت دانشگاه‏های آزاد، دولتی و بین‏المللی با دقت بسیار بالا از میان موانع ایجاد شده عبور کرد و در حالی بر سکوی سومی تکیه زد که توانست دانشگاه‏های آزاد واحد دماوند و نیشابور را پشت سر بگذارد.

تیم روباتیک امدادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه قبلا نیز در مسابقات 2010 و 2011 لیگ روبات‏های امدادگر شرکت کرده بود و با تجربه‏ای بالا در این مسابقات پای نهاد.

استاد دانشگاه و سرپرست تیم روباتیک واحد فیروزکوه در این‌باره گفت: سطح این دوره از مسابقات به نسبت دوره‏های قبل بسیار بالا بود و تیم‏های خوبی از دانشگاه‏های دولتی، آزاد و بین‏المللی در آن حضور داشتند.

فرهاد وطنی موفقیت تیم دانشگاه فیروزکوه را مدیون حمایت‏های مسئولان دانشگاه و تلاش شبانه‏روزی اعضای تیم دانست و تاکید کرد: ما اکنون در ابتدای راه هستیم و برای رسیدن به قله‏های پیشرفت و موفقیت باید تلاش و کوششی دو چندان داشته باشیم.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول