اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان خبر داد

برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی برای 400 زوج دانشجوی زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان از برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی برای 400 زوج دانشجو در زنجان خبر داد.

برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی برای 400 زوج دانشجوی زنجانی

وحید هاشمی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در پانزدهمین دوره ازدواج دانشجویی بالغ بر یک هزار و 120 زوج دانشجو در این دوره شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی ازدواج دانشجویی در سال گذشته انجام شد، تصریح کرد: 200 زوج دانشجو از 23 اردیبهشت ماه سال جاری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه این زوج‌ها تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری در مشهد مقدس حضور دارند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در این برنامه که با عنوان همسفر تا بهشت، برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از اردوهای دانشجویی در مشهد مقدس ویژه زوج‌های جوان دانشگاهی برگزار می‌شود، که برگزاری کارگاه‌های مختلف از برنامه‌های این اردو محسوب می‌شود.

هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه در سال گذشته یک هزار و 97 زوج در این برنامه نام‌نویسی کردند، افزود: خوشبختانه در سال جاری این رقم به یک هزار و 120 نفر افزایش یافته است.

مدیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه زوج‌هایی که هنوز به مشهد مقدس اعزام نشده‌اند، سال جاری به مشهد الرضا اعزام می‌شوند، یادآور شد: برخی زوج‌ها نیز هدیه دریافت می‌کنند.

وی بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد و گفت: ازدواج آسان و آگاهانه از اهداف برگزاری برنامه‌های ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های استان است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای فرهنگ‌سازی ازدواج آسان از استان صورت می‌گیرد، گفت: گرچه فعالیت‌های انجام شده لازم است اما به دلیل حجم فعالیت در این زمینه کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ‌سازی لازم برای ازدواج دانشجویی در جامعه صورت گیرد، خاطرنشان کرد: ازدواج باید در آسانترین سطح، کاربردی‌ترین و در مناسب‌ترین زمان صورت گیرد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول