اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع زنان نخبه

فرماندار کوهبنان بر ایجاد پارک بانوان تاکید کرد

خبرگزاری فارس: در جمع زنان نخبه و کارآفرین فرماندار کوهبنان بر ایجاد پارک بانوان در این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار کوهبنان بر ایجاد پارک بانوان تاکید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در جمع زنان نخبه و کارآفرین کوهبنان با انتصاب مشاور جدید امور بانوان فرمانداری با اشاره به نقش و اهمیت زنان در صدر اسلام و دوران شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: نگاهی گذرا به گذشته تاریخ بیانگر این واقعیت است که زنان ایران اسلامی در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و به طور کلی صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی  فرهنگی دوشادوش مردان حرکت کردند.
وی بیان کرد: زنان در بسیاری از مواقع مشوق خوبی برای مردان بودند و در بسیاری از این صحنه‌های جلوتر از مردان نیز حرکت می‌کردند.
متقی افزود: ارائه نظرات مشورتی مورد نیاز فرماندار در امور بانوان، انجام امور مشاوره‌ای در زمینه ارتقای منزلت اجتماعی زنان، شناسایی بانوان موفق و معرفی آنها به دستگاه‌های مربوطه به منظور گسترش فعالیت‌های زنان، شناسایی بانوان موفق و معرفی آنها به دستگاه‌های مربوطه، تهیه بانک اطلاعاتی از بانوان نخبه و ... از مهم‌ترین وظایف مشاور امور بانوان است.
وی بهترین راه رسیدن به مقوله ایجاد مشاغل خانگی را تبلیغات خوب، ایجاد فضای سالم رقابتی و برگزاری همایش‌های متعدد در این زمینه دانست.
متقی خواستار راه‌اندازی پارک ویژه بانوان در کوهبنان شد و تصریح کرد: باید تلاش کرد با حمایت ویژه از مشاغل خانگی و تعاونی‌های بانوان و باز پرداخت تسهیلات ویژه زمینه گسترش اشتغال شهرستان را فراهم و از مهاجرت افراد جویای کار به شهرستان‌های دیگر جلوگیری کرد.
به گزارش فارس این جلسه با اهدای لوح تقدیر به بدرجهان شهیدزاده مشاور قبلی فرماندار و اهدای حکم سکینه شاهرخی به عنوان مشاور جدید فرماندار در امور بانوان همراه بود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول