اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کاشان خبر داد

افزایش 100 درصدی مقالات پژوهشی دانشگاه آزاد کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از افزایش 100در صدی مقالات پژوهشی این دانشگاه خبر داد.

افزایش 100 درصدی مقالات پژوهشی دانشگاه آزاد کاشان

 منصور دیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در حوزه پژوهشی، مقالات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش 100 درصدی داشته است.

وی افزود: در سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی کاشان 9 طرح پژوهشی درون دانشگاهی و یک طرح پژوهشی برون دانشگاهی داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، همچنین اخذ مجوز مجله علمی پژوهشی زبان و ادبیات فارسی، برنامه‌ریزی مسابقات و کنگره‌های پیش‌بینی شده برای سال 91 را از دیگر برنامه‌های حوزه پژوهشی این دانشگاه ذکر کرد.

این مسئول همچنین از دریافت اخذ مجوز تأسیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خبر داد و گفت: با اخذ این مجوز دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به عنوان یکی از 30 واحد دارای مجوز تأسیس مرکز رشد در بین بیش از 300 دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور شد.

به گفته وی، در حوزه پژوهشی نیز اعضای باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه با 200 درصد افزایش از 30 نفر عضو به 90 نفر عضو افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان  در ادامه از راه‌اندازی اولین مرکز تحقیقات فرش ماشینی کشور در دانشگاه  آزاد اسلامی شهرستان کاشان خبر داد.

دیاری همچنین با اشاره به اجرای سیستم اتوماسیون آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان عنوان کرد: کاهش حجم مراجعات دانشجویان به دانشگاه، سهل و آسان شدن دریافت خدمات بیشتر آموزشی دانشجویان، اینترنتی شدن کارت‌های ورود به جلسات امتحانی، اینترنتی شدن ارزشیابی اساتید، تهیه نرم‌افزاری مورد نیاز سیستم آموزش و همچنین امکان فراهم شدن انجام فعالیت‌ها از راه دور از مزایای اجرای سیستم اتوماسیون آموزشی در این دانشگاه است.

به گفته وی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با اجرای سیستم اتوماسیون اداری به عنوان یکی از پیشروترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور است.

وی متذکر شد: یکی از اقدامات انجام شده در حوزه معاونت دانشجویی این دانشگاه صدور یک هفته‌ای گواهینامه موقت برای دانشجویان‌ است و در حال حاضر زمان انتظار دریافت مدرک از 45 روز به یک هفته کاهش یافته است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول