اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد فیروزکوه خبر داد

راه‏اندازی پارک‏های پژوهشی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از راه‏اندازی پارک‏های پژوهشی و انجام طرح‏های ملی و صنعتی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

راه‏اندازی پارک‏های پژوهشی در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد فیروزکوه، علی مهدی‏زاده‏اشرفی در آیین تقدیر از تلاش پرسنل فعال در حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در سال 1390 ضمن تشکر از کارکنان حوزه پژوهشی این دانشگاه اظهار کرد: نتیجه ین تلاش شبانه‎روزی، رشد امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از یک هزار و 200 به یک هزار و 700 است که باید به جامعه دانشگاهی فیروزکوه تبریک گفت.

وی ابراز امیدواری کرد که سال 91 سالی پر از موفقیت برای این حوزه مهم دانشگاهی باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه راه‏اندازی پارک‏های پژوهشی و انجام طرح‏های ملی و صنعتی را در آینده میسر دانست و همه را به تلاش مضاعف در سال آتی فراخواند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در جلسه‏ای با حضور معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و پرسنل پرتلاش حوزه معاونت پژوهشی این دانشگاه از تلاش‏های کارکنان خدوم این حوزه در سال 1390 با اهدای هدایای ارزشمندی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول