اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دانشگاه معارف اسلامی

فصلنامه پژوهشی تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی فراخوان شد

خبرگزاری فارس: چهارمین فصلنامه پژوهشی تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی از سوی دانشگاه معارف اسلامی فراخوان شد.

فصلنامه پژوهشی تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی فراخوان شد

کارشناس پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهداف دانشگاه معارف اسلامی اظهار کرد: این دانشگاه بر اساس رسالت خود به منظور ترویج معارف اسلامی چهارمین فصلنامه پژوهشی تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی را در دستور کار قرار داده و در همین راستا آماده دریافت مقالات پژوهشی است.

وی خاطرنشان کرد: این فصلنامه در زمینه دانش در گستره تاریخ اسلام بوده و آموزه‌های تاریخی تشیع، امامان شیعه و فرهنگ و تمدن اسلامی را گسترش می‌دهد و مطالعات و پژوهش‌های استادان معارف اسلامی دانشگاه‌های کشور را ارائه می‌کند.

سید روح‌الله پرهیزکاری با اشاره به شرایط پذیرش مقالات گفت: تمام استادان، محققان و دانش‌پژوهان می‌توانند مقالات خود را به معاونت پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی واقع در قم، خیابان شهدا(صفاییه) ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: موضوعاتی در زمینه تاریخ اسلام، تاریخ تشیع و امامان شیعه و فرهنگ و تمدن اسلامی، نقد شبهات نوپدید در عرصه‌های مذکور و مباحث مرتبط با این موضوعات برای این فراخوان در نظر گرفته شده است.

کارشناس پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی عنوان داشت: آثار ارسالی حداقل دوبار توسط متخصصان ارزیابی می‌شود و چنانچه آثار دارای چارچوب مقاله علمی پژوهشی و مرتبط با حوزه‌های درخواستی باشند در این فصلنامه به چاپ خواهند رسید. 

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول