اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته مازندران:

هفته آینده درباره فصل جدید لیگ کاراته تصمیم‌گیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته مازندران گفت: هفته آینده با حضور روسای هیئت‌های شهرستان و اسپانسران درباره فصل جدید لیگ کاراته تصمیم‌گیری می‌شود.

هفته آینده درباره فصل جدید لیگ کاراته تصمیم‌گیری می‌شود

علی سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته آینده با حضور روسای هیئت‌های شهرستان و اسپانسران درباره فصل جدید لیگ کاراته تصمیم‌گیری می‌شود.

وی گفت: در سال جدید برگزاری منظم لیگ کاراته استان را در اولویت کاری خود قرار دادیم و تصمیم داریم که با برنامه‌ریزی منظم لیگ استان را بدون مشکلی به پایان برسانیم.

سلطانی تصریح کرد: لیگ کاراته مازندران در دو بخش مردان و زنان و در دره‌های سنی مختلف با حضور بیشتر شهرستان‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

این مسئول ورزشی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش خود را با کمک همکاران برای بالای بردن سطح کیفی مسابقات لیگ انجام می‌دهیم، اظهار داشت: زمان برگزاری دقیق مسابقات لیگ قهرمانی مردان و زنان استان هنوز مشخص نیست.

رئیس هیئت کاراته مازندران در ادامه گفت: با توجه به فعالیت این هیئت در تمامی‌ها شهرستان‌ها انتظار می‌رود که بیش از 15 تیم در لیگ قهرمانی مردان و زنان استان شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: استقبال جوانان و نوجوانان زن و مرد به ورزش کاراته در سراسر استان بی‌نظیر است و از نظر ورزشکاران سازمان‌یافته کاراته از برترین‌های ورزش استان است.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: مازندران از برترین‌های فدراسیون کاراته محسوب می‌شود که بیشتر ملی‌پوشان مازندرانی در ترکیب تیم‌های ملی در دو بخش آقایان و بانوان موفق به کسب مدال در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول