اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبلیغات اسلامی زابل با صدور بیانیه‌ای

حفظ حرمت دهه فاطمیه ضروری است

خبرگزاری فارس: تبلیغات اسلامی زابل در بیانیه‌ای اعلام کرد: به مناسبت آغاز دهه فاطمیه بر ضرورت حفظ حرمت و شأن والای حضرت زهرا (س) تاکید می‌شود.

حفظ حرمت دهه فاطمیه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل در این بیانیه آمده است: به مناسبت آغاز ایام شهادت دخت نبوت، همسر ولایت، مادر امامت، بانوی دو عالم حضرت فاطمةالزهرا(س) بر ضرورت حفظ حرمت و شأن والای حضرت زهرای مرضیه (س) تاکید می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: ایام شهادت دخت نبوت را به محضر امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و به همه مسلمین جهان تسلیت گفته، امیدواریم مورد عنایت و شفاعت آن حضرت در دنیا و آخرت قرار گیریم.

به اطلاع عموم مردم شریف سیستان می‌رساند پس از استفتاء و استعلام از مقام معظم رهبری حفظه‌الله و مراجع عظام تقلید در زمینه تعیین ایام فاطمیه و ضرورت حفظ حرمت و شأن والای حضرت زهرای مرضیه (س) پاسخ به این شرح اعلام شد که فاطمیه اول 12 و 13 و 14 جمادی‌الاول، فاطمیه دوم که مشهورتر است دوم و سوم و چهارم جمادی‌الثانی است لذا به عموم مردم ولایتمدار سیستان توصیه می‌شود حرمت ایام فوق‌الذکر که به روایتی 16 و 17 و 18 فروردین ماه و پنجم و ششم و هفتم اردیبهشت 91 خواهد بود را حفظ کرده، به سوگواری و عزاداری و مروری بر فضایل و مناقب حضرت فاطمه زهرا (س) بپردازند.

همچنین لازم به ذکر است در غیر این ایام برگزاری مراسم جشن و سرور و عروسی بلامانع است و به توصیه مراجع تقلید باید از افراط و تفریط اجتناب شود، باشد تا رضایت و خرسندی پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) را تأمین کرده باشیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول