اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگی شهرداری ساری خبر داد

اجرای مراسم شب شعر به مناسبت ایام فاطمیه در ساری

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری گفت: در ایام فاطمیه مراسم شب شعری از سوی شهرداری ساری برگزار می‌شود.

اجرای مراسم شب شعر به مناسبت ایام فاطمیه در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، راحله حاجیان شامگاه یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری به اهم فعالیت‌های دو ماهه اداره فرهنگی شهرداری ساری اشاره کرد و اظهار داشت: با شروع فعالیت اداره فرهنگی و ورزشی شهرداری ساری شاهد تغییراتی در بخش ورزش مرکز مازندران هستیم.

وی ادامه داد: با تاسیس مدرسه فوتبال از سوی شهرداری ساری در دوره‌ای پنج ساله و نیز طرح ورزش همگانی برای کارکنان این نهاد با اخذ مجوز 10 ساعت تعطیل کاری می‌توان ورزش مستمر را در بین کارکنان و عموم تقویت کرد.

حاجیان اضافه کرد: هدف ما عمومی شدن ورزش است و می‌توان از طریق پیاده‌روی خانوادگی این مهم را در بین شهروندان نهادینه کرد.

این مسئول از اجرای نمایش سیرک در مرکز مازندران خبر داد و گفت: زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع به مدت یک ماه برای استقرار سیرک در نظر گرفته‌ایم تا فضایی را برای تفریح شهروندان فراهم کنیم.

سرپرست اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری به برگزاری شب شعر به مناسبت ایام فاطمیه از سوی شهرداری ساری اشاره کرد و بیان داشت: در نظر داریم تا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر جشنواره‌ای را با حضور یک گروه هنری از شبکه دوم سیما و جنگ شادی برای شهروندان ساروی داشته باشیم.

وی تقدیر از کارگران نمونه شهرداری در روز کارگر و تجلیل از معلمان نمونه ساروی به مناسبت روز معلم را از دیگر برنامه‌های آتی ماه آینده اداره فرهنگی شهرداری ساری دانست.

حاجیان یادآور شد: با پایان پذیرفتن پروژه ورزشی محله آذربایجانی‌ها زمینه را برای فعالیت‌های ورزشی اداره فرهنگی و ورزشی شهرداری ساری مهیا می‌کند.

سرپرست اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری فعالیت این اداره را در مناسبت‌های مختلف مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: با توجه به نوپا بودن اداره فرهنگی در شهرداری ساری فعالیت‌های مناسبی انجام شد که می‌توان از برگزاری نمادین مانور بهداشت، مسابقات فرهنگی و جشنواره در بهمن و اسفند ماه سال گذشته و نیز راه‌اندازی کارناوال نوروزی و ایجاد بازارچه در این ایام برشمرد.

این مسئول در پایان متذکر شد: نبود مکانی ویژه برای فعالیت‌های فرهنگی در شهر ساری محسوس است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول