اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

اقتدار امروز ارتش افتخار نیروهای مسلح است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ‌اقتدار کنونی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه تجهیزات و نیروهای افتخار بزرگی برای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح است.

اقتدار امروز ارتش افتخار نیروهای مسلح است

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی  در طول این سال‌ها همچون روند انقلاب در حرکت بوده و امروز به عنوان یکی از مقتدرترین ارتش‌های جهان شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: بدنه امروز ارتش متشکل از نیروهای هم‌زاد و وفادار به نظام است که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و ملت ایران پا در رکاب ولایت و نظام هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد:‌ بسیاری از سرکردگان، وابستگان و دست نشانده‌های ارتش در همان روزهای اوایل پیروزی انقلاب از بدنه ارتش به عنوان نیروهای متدین و متعهد به نظام اسلامی جدا شدند.

رجبی تصریح کرد: نیروها و فرماندهان امروز ارتش از دل انقلاب و مردم انقلابی برخاسته‌اند از این رو ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین و مردمی‌ترین ارتش‌های جهان است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش در زمان جنگ تحمیلی خود را به بهترین شکل ممکن پیدا کرد و با دفاع جانانه از ملت و ارزش‌های انقلاب به جهانیان ثابت کرد که ارتشی مردمی و برای مردم است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب ارتش در بعد هوایی، زمینی و دریایی کارنامه درخشانی دارد، اضافه کرد:  زیباترین آن مربوط به هشت سال جنگ تحمیلی است که در کنار نیروهای مسلح ما قدرتمندانه در مقابله هجمه نابرابر رژیم بعث ایستادند و از انقلاب و ملت دفاع کردند.

رجبی اضافه کرد: ارتش در روزهای نخستین انقلاب و قبل از آغاز جنگ تحمیلی به رغم بسیاری از کارشکنی‌ها، با درایت و پشتیبانی امام راحل به تحرکات و ترفندهای استکبار در کشور و به ویژه در استان‌های مرزی پایان داد و با عزم راسخ خود دشمن را ناکام گذاشت.

وی از ارتش به عنوان نیروی وفادار به نظام، پشتیبان ولایت و مردم نام برد و افزود: دستیابی به آب‌های آزاد توسط نیروی دریایی ارتش از دیگر افتخارات این نیروی متدین و ولایت‌مدار و انقلابی است.

وی تصریح کرد: این نهایت غرور ملت ایران است که ارتشیان با گذر از آب‌های آزاد در کنار دست رژیم صهیونیستی و کشتی‌های آمریکایی مستقر در منطقه با قدرت هرچه تمامتر حرکت می‌کنند و اجازه هیچ نوع تهدیدی به دشمنان را نمی‌دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل در همه زمینه‌ها و دارا بودن نیروهای متدین و ارزشی یک بازدارنده قوی در محیط پیرامونی است.

رجبی گفت: لشکر 28 پیاده کردستان با آمادگی و اقتداری که دارد در انجام رسالت خود به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول