اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام مسئولان

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در زنجان را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در زنجان اعلام شد

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و 29 فروردین مراسم رژه یگان‌های پیاده و موتوری نیروهای مسلح در شهر زنجان برگزار می‌شود که در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌‌تر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی در زنجان اتخاذ می‌شود.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌های از ساعت 6:30 صبح 29 فروردین تا ساعت 13 اجرا می‌شود، افزود: طرح محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بزرگراه 22 بهمن از میدان جهاد تا میدان ارتش به مرحله اجرا در می‌آید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ادامه داد: همشهریان می‌توانند برای تردد در زمان اجرای طرح از مسیر‌های جایگزین از شرق به غرب میدان ارتش، سعدی شمالی، خیابان سازمان قضایی نیروهای مسلح، شهرک قدس و 17 شهریور استفاده کنند.

وی افزود: همچنین همشهریان می‌توانند برای مسیر غرب به شرق از مسیر‌های میدان روزبه، شهرک قدس، خیابان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، خیابان سعدی شمالی بعد از چمران استفاده کنند.

شمس‌آذر با در خواست از همشهریان برای همکاری با ماموران نیروهای انتظامی در راستای هر چه با شکوه برگزار شدن مراسم رژه روز ارتش افزود: توقف هر گونه وسیله نقلیه در محدوده ترافیکی ممنوع بوده و خودروهایی که در این مسیر توقف کنند با جرثقیل به پارکینگ انتقال می‌یابند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول