اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهریار:

ارتش ایران امروز مقتدرتر از همیشه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ارتش کشورمان در اوج اقتدار بوده و آمادگی کاملی برای دفاع از خاک ایران و آرمان‌های انقلاب دارد.

ارتش ایران امروز مقتدرتر از همیشه است

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به دلیل رفتار سران ارتش در کشتار مردم و حمایت از رژیم دست‌نشانده طاغوت خاطره خوشی از آن نداشتند.

وی تصریح کرد: برخی از بدخواهان نیز با سوءاستفاده از تنفر مردم نسبت به سران مزدور و بی‌اقتدار ارتش شاهنشاهی، سخن از انحلال ارتش به میان آورده و حتی مدعی شدند که ما نیازی به ارتش نداریم.

* نگاه حکیمانه امام ارتش را حفظ کرد

این مقام مسئول ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برخی شعار انحلال ارتش را سر داده و عده‌ای از مردم نیز فریب شعارهای به ظاهر زیبای بدخواهان و دشمنان ملت را خوردند و با این سخن هم‌صدا شدند.

گروسی افزود: در این زمان بود که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) یکی از مهم‌ترین رهنمودهای حکیمانه را بیان فرموده و از بدنه ارتش و افسران انقلابی آن دفاع کردند.

وی تأکید کرد: به طور قطع اگر موضع حکیمانه امام خمینی(ره) نبود و ارتش ایران منحل و نابود می‌شد، معلوم نبود که دشمنان خارجی اسلام و انقلاب چه نقشه‌های شومی برای ملت ایران طراحی و اجرا می‌کردند.

* نیروهای انقلابی ارتش در دفاع از ولایت آماده‌اند

نماینده مردم شهریار در خانه ملت با اشاره به ایستادگی ارتش در برابر تهدیدهای خارجی گفت: امروز نیروهای مسلح ایران به ویژه ارتش جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار داشته و با کوچک‌ترین تهدیدی، برخورد قاطع و شدید خواهند داشت.

گروسی در پایان گفت: امنیت و آسایشی که امروز در جامعه حکم‌فرماست و مردم در امنیت کامل زندگی کرده و به کارهای اقتصادی و روزمره‌ می‌پردازند، مرهون تلاش بی‌وقفه نیروهای نظامی مانند سپاه و ارتش است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول