اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه به مناسبت روز ارتش

ارتش تا پای جان برای دفاع از کشور ایستاده است

خبرگزاری فارس: لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ارتش تا پای جان برای دفاع از کشور ایستاده است.

ارتش تا پای جان برای دفاع از کشور ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این بیانیه آمده است: سلام بر امتی که سیره‌اش نبوی، مذهبش جعفری، وحدتش اثرگذار بر تمام جنبش‌های آزادی‌خواه معاصر و خیزش‌های اسلامی منطقه است و درود فراوان به روح پرفتوح بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رضوان‌الله تعالی علیه) و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و تمام کسانی که عاشقانه دل به آرمان‌های امام و انقلاب دادند.

این بیانیه می‌افزاید: کارکنان ولایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارند که دوشادوش مردم سربلند ایران اسلامی، در به ثمر رساندن خواسته به حق ملت لحظه‌ای درنگ نکرده و امروز پس از عبور غرورآفرین از دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن، اعلام می‌دارند که با دستان پرتوان نیروی زمینی، چشمان تیزبین پدافند هوایی، جان بر کفان نیروی هوایی و دریادلان نیروی دریایی تا پای جان برای دفاع از جایگاه ولایت، کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی در برابر زورگویان خواهند ایستاد و دست متجاوزان را قبل از هر گونه اقدامی قطع و آن را عبرتی برای دیگر اندیشه‌های پلید قرار خواهد داد.

در ادامه آمده است: ضمن گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، از عموم مردم شریف استان دعوت می‌شود تا در مراسم رژه پیاده و موتوری یگان‌های نیروی مسلح استان خراسان‌رضوی که به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و نمایش توان و اقتدار مدافعان حریم ولایت برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند.

مراسم رژه روز ارتش 29 فروردین‌ماه سال جاری مانند سال‌های گذشته در میدان 15 خرداد مشهد و هم‌زمان در شهرهای تربت‌حیدریه، قوچان و تربت‌جام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول