اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین بیان کرد

دورخیز حجاب برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین گفت: تیم حجاب قزوین برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان در حال آمادگی است.

دورخیز حجاب برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر

آمنه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به اینکه از این تیم اصفهانی شناخت خوبی داریم، اظهار کرد: اگر بازیکنان از تمرکز کافی برخوردار باشند می‌توانیم این تیم را در خانه‌اش مغلوب کنیم‌.

وی شرایط روحی و روانی تیم خود را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در تعطیلات نیم‌فصل تمرینات خود را با شادابی خاصی پیگیری کردیم و در این بازی مانند سایر دیدارها به دنبال برد و کسب سه امتیاز هستیم.

محمودی با بیان اینکه در دیدار رفت توانستیم تیم فولاد ماهان اصفهان را در سالن شهید بابایی قزوین با شکست بدرقه کنیم، تصریح کرد: اگر بازیکنان تیم حجاب در زدن ضربات آخر دقت کافی داشته باشند، می‌توانیم دست پر از اصفهان خارج شویم.

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین یادآور شد: به شاگردانم گوش‌زد کردم که دستورات تاکتیکی تیم را به خوبی در زمین به نمایش بگذارند و با ارائه پاس‌های کوتاه و منظم به بازیکنان حریف اجازه خودنمایی ندهند.

محمودی خاطر نشان کرد: اگر بازی خوب و منطقی را در دستور کار خود قرار دهیم و با جنگندگی دیدارهای قبلی به مصاف تیم فولاد ماهان اصفهان برویم، می‌توانیم پیروزی در این دیدار را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین با بیان اینکه به احتمال زیاد فاطمه اعتدادی ملی‌پوش تیم فوتسال حجاب که عنوان قهرمانی مسابقات غرب آسیا را به همراه تیم ملی در بحرین کسب کرد به این بازی می‌رسد، عنوان کرد: اگر در ساق پای اعتدادی خستگی مشاهده نشود از وجود او در این مسابقه استفاده می‌کنیم.

وی به بحث مالی تیم حجاب قزوین هم اشاره کرد و گفت: با وجود تقویت مالی و حمایت بازیکنان دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر، هم‌چنان شاگردانم با وجود مشکلات زیاد با تعصب و غیرت کار خود را در لیگ ادامه می‌دهند.

تیم فوتسال حجاب قزوین با کسب 25 امتیاز پس از تیم‌های فرهنگ ایثار تهران و شرکت ملی حفاری اهواز عنوان سومی را در لیگ برتر فوتسال در اختیار دارد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول