اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مشکلات مالی صورت گرفت

انصراف تیم فوتسال بانوان وحدت ساری در مقابل نماینده تهران

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بانوان وحدت ساری در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در برابر میزبان خود حاضر نشد.

انصراف تیم فوتسال بانوان وحدت ساری در مقابل نماینده تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم فوتسال بانوان وحدت ساری قرار بود امروز پنجشنبه سیزدهم بهمن در تهران به دیدار تیم ایثار برود که به دلیل مشکلات مالی و عدم همراهی بازیکنان از این بازی انصراف داد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری گفت: این تیم نخستین سال حضور در لیگ را تجربه می‌کند و تمامی بازیکنان این تیم کاملا جوان و بومی هستند.

شادی مهینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: به خاطر مشکلات مالی و همچنین عدم همراهی بازیکنان موفق نشدیم در بازی مقابل ایثار تهران حاضر شویم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به نبود اسپانسر و سرمایه‌گذار این تیم زیر نظر مسئولان ورزش و جوانان ساری اداره می‌شود که در ادامه باید این حمایت مالی و معنوی بیشتر از گذشته شود.

مهینی گفت: تیم مشکل مالی فراوان دارد که همین مسئله موجب شد که با چهار بازیکن قرارداد امضا کنیم و قرارداد دیگر بازیکنان به صورت توافقی است.

سرمربی وحدت ساری خاطرنشان کرد: این تیم هفته گذشته مقابل شاهین بندرعباس به خاطر مشکلات مالی با هشت بازیکن به جنوب اعزام شد که همین مسئله موجب شد تا شکست سنگینی را مقابل میزبان خود متحمل شویم.

وی افزود: تیم وحدت ساری فقط به خاطر مشکلات مالی و بازیکن در بازی مقابل ایثار تهران قرار نمی‌گیرد ولی در ادامه مسابقات لیگ در برابر دیگر بازی خواهیم کرد.

مهینی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان ورزش استان می‌خواهیم که تنها نمایده فوتسال بانوان مازندران را حمایت مالی کنند تا بازیکنان و کادر فنی با آسوده خاطر در مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاه‌های حاضر شود.

به گزارش فارس تیم وحدت ساری از شش بازی گذشته خود با دو پیروزی و با چهار شکست شش امتیازی است و در رده هفتم جدول 10 تیمی جای دارد.

انتهای‌پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول