اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم فوتسال بانوان فردوسی مشهد باز هم گلباران شد

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم موسسه فردوسی‌مشهد باز هم گلباران شد و با نتیجه پرگل شکست خورد.

تیم فوتسال بانوان فردوسی مشهد باز هم گلباران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در ادامه هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد که نخستین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند در مشهد و در سالن ایران زمین مشهد از حریف خود میزبانی کرد.
این دیدار که نخستین میزبانی تنها نماینده استان خراسان‌رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور بود تیم‌های موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد و صنعت‌نفت‌نوین آبادان به مصاف هم رفتند.
این دیدار که شامگاه جمعه در مشهد برگزار شد، در نهایت با نتیجه جالب هشت بر یک به نفع مهمان این مسابقه رقم خورد تا نماینده خراسان‌رضوی در دومین مسابقه خود نیز گلباران شود.
پگاه عبیدی بازیکن تیم صنعت نفت نوین آبادان ستاره این مسابقه بود و توانست به تنهایی سه گل را برای تیم خود به ثمر برساند.
همچنین معصومه باوندپور و سهیلا ملمولی هر کدام دو گل و زینب آل‌بوعلی دیگر گلزنان تیم نفت آبادان بودند.
در این دیدار مرضیه رحیم‌زاده تنها گل تیم میزبان را به ثمر رساند اما این گل نتوانست برای نتیجه گرفتن کافی باشد.
تیم موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد که در دقایق پایانی مهلت شرکت در مسابقات لیگ برتر فوتسال حضورش قطعی شد نتوانست در ابتدای این رقابت‌ها و در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کند و با یک تیم کاملا بومی در این مسابقات شرکت کرده است و به‌دلیل همین دیر شرکت کردن در مسابقات تمرینات خوبی را در ابتدای فصل نداشت.
این تیم در هفته دوم نیز اولین دیدار خود را در سالن فجر بندرعباس و در برابر شاهین این شهرستان برگزار کرد و با نتیجه 14 بر یک مغلوب مهمان خود شد.
قضاوت دیدار تیم‌های موسسه مالی و اعتباری فردوسی‌مشهد و صنعت‌نفت‌نوین آبادان برعهده وحیده رنجبری، اعظم حسینی، محبوبه میراحمدی و مرضیه پناهی بود.
نماینده استان خراسان‌رضوی که فصل گذشته با نام پریسای مشهد مقتدرانه قهرمان مسابقات لیگ دسته اول شده بود و به لیگ برتر صعود کرد در ابتدای این فصل به‌علت نبود اسپانسر تا آستانه انحلال نیز پیش رفت اما هیئت فوتبال خراسان‌رضوی این تیم را به موسسه مالی و اعتباری فردوسی سپرد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول