اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم خبر داد:

حضور تیم فوتسال بانوان قم در لیگ

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم از حضور تیم فوتسال بانوان قم در مسابقات لیگ بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور تیم فوتسال بانوان قم در لیگ
زهرا سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بعد از حضور موفق تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه‌های کشور و پایان موفق مرحله گروهی این رقابت‌ها، در حال حاضر دیگر تیم اعزامی قم به رقابت‌های باشگاه‌های کشور خود را آماده این مسابقات می‌کند تا حضوری موفق داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی رقابت‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در دسته‌های مختلف اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود و طی آن تیم فوتسال بانوان قم رقبای خود در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را خواهد شناخت.
نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: با این حال بانوان فوتسالیست قمی در حال حاضر تمرینات خود را زیر نظر مربیان خود با نظم و برنامه‌ریزی بسیار خوبی برگزار می‌کنند تا به محض آغاز بازی‌ها، با قدرت به مصاف حریفان خود بروند.
وی در ادامه به صعود موفقیت‌آمیز تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم به مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتسال بانوان کشور اشاره کرد و بیان داشت: رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور اوایل مرداد ماه به میزبانی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان گلستان در شهر گرگان برگزار شد که با صدرنشینی و صعود تیم بانوان آفرنگ قم به مرحله نهایی همراه بود.
سلیمی عنوان کرد: در این مسابقات که تیم‌هایی از گلستان و استان‌های مختلف حضور داشتند، تیم فوتسال بانوان آفرنگ به عنوان نماینده قم در جدال با حریفان نتایج بسیار خوبی کسب کرد و توانست جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.
وی اضافه کرد: تیم فوتسال بانوان آفرنگ نماینده قم در این مسابقات در مرحله گروهی با دو تیم از استان گلستان میزبان مسابقات یعنی تیم‌های آزاد شهر و پاسارگاد گلستان و همچنین تیم فوتسال بانوان پارس نگین‌نما مازندران هم‌گروه بود که برابر تمام رقبای خود صاحب برتری شد.
وی در ادامه با اشاره به عملکرد این تیم در مرحله گروهی عنوان داشت: عملکرد تیم بانوان آفرنگ قم در دیدارهای مرحله گروهی برابر تمام حریفان حاضر در این مرحله نشان داد که تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم تمرینات بسیار خوبی را برای موفقیت در این رقابت‌ها انجام داده است و امیدواریم این تیم در مرحله بعد نیز نتایج قابل قبولی را کسب کند.
نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم با کسب سه امتیاز تمام دیدارهای خود، 9 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد راه یافت تا در مرحله بعد که درخواست میزبانی آن را نیز داده‌ایم به لیگ بالاتر صعود کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول