اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

شهرکرد میزبان مسابقات فوتسال بانوان منطقه 2 کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات فوتسال روستایی و عشایری بانوان جوان منطقه دو کشور در این استان برگزار میشود.

شهرکرد میزبان مسابقات فوتسال بانوان منطقه 2 کشور
طهمورث حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این مسابقات با حضور هشت استان کشور از تاریخ 13 لغایت 16 شهریورماه جاری برگزار میشود.
وی افزود: این دوره مسابقات با حضور استان‌های لرستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار میشود.
حیدری با بیان اینکه دو تیم از این مرحله به مرحله بعد صعود میکند، گفت: چهارمحال و بختیاری از سطح آمادگی مطلوبی برای حضور در این مسابقات برخوردار است، همچنین برخورداری از امتیاز میزبانی و حضور تماشاگران می‌تواند به عنوان برگ برنده ورزشکاران در این مسابقات تلقی شود.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مرحله نهایی این مسابقات در نیمه دوم مهرماه برگزار میشود، گفت: بانوان ورزشکاران شرکت کننده چهارمحال و بختیاری از شانس بالایی برای قهرمانی در این دوره از مسابقات برخوردار هستند.
وی در آستانه برگزاری مسابقات فوتسال روستایی و عشایری بانوان جوان منطقه دو کشور شرایط این تیم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تیم استان از مدت‌ها پیش برای حضوری پررنگ در این مسابقات تمرینات منظم و مستمری را پشت سر گذاشته و هم اکنون نیز از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند
حیدری در ادامه با اشاره به مشکلات فراروی این هیئت ورزشی، گفت: کمبود اعتبارات، فقدان امکانات و نبود فضاهای ورزشی مناسب در روستاها از مهم‌ترین مشکلات این رشته ورزشی است.
وی تأکید کرد: به دلیل نبود فضای ورزشی مناسب در روستاها این هیئت ورزشی با مشکلات بسیار زیادی مواجه است، به طوری که نبود این امکانات در سطح روستا موجب شده است تا تمرینات ورزشی به منظور آماده‌سازی ورزشکاران روستایی برای حضور در مسابقات ورزشی روستاییان در سطح شهرستان‌ها با هزینه‌های بسیار برگزار شود.
مسابقات فوتسال روستایی و عشایری بانوان جوان منطقه دو کشور با حضور هشت استان کشور از تاریخ 13 لغایت 16 شهریورماه جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار میشود.
انتهای پیام/غ20  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول