اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌پذیرد

تکمیل و ساماندهی گلزار شهدای شهرستان آبیک

خبرگزاری فارس: شهردار آبیک گفت: گلزار شهدای این شهرستان تا پایان سال جاری، تکمیل و ساماندهی می‌شود.

تکمیل و ساماندهی گلزار شهدای شهرستان آبیک

علی یحیی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در تنظیم لایحه‌ای از سوی شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر آبیک و اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، عملیات اجرایی گلزار شهدای شهر آبیک تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه تاکنون ساماندهی گلزار شهدا شهر آبیک 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است افزود: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا ضروری است بنابراین تکمیل گلزار شهدا می‌تواند به تحقق این مسئله کمک کند.

این مقام مسئول پیرامون نصب تمثال شهدا در میادین سطح شهرستان آبیک خاطر نشان کرد:  پس از اجرای عملیات اصلاح هندسی خیابان اصلی شهر آبیک (بلوار آیت‌الله طالقانی) و افزایش عرض این خیابان، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک مدارک و مشخصات شهدای گرانقدر را أخذ کرده و نسبت به نصب تمثال شهدا این شهرستان از میدان ولی عصر(عج) تا میدان معلم اقدام می‌کنیم.

شهردار آبیک ادامه داد: تمام معابر و خیابان‌های شهر که به نام شهدا، مشاهیر و فضلا هستند با مشخصات نصب می‌شود.

یحیی‌پور از تأمین چند زمین برای تدفین شهدای گمنام در شهرستان آبیک خبر داد و گفت: در صورت تأیید زمین مناسب از سوی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین این امر تحقق می‌یابد.

وی یادآور شد: درست است که در شهر آبیک امامزاده‌ای وجود ندارد ولی وجود شهدای گمنام نورانیت خاصی به شهر می‌بخشد و زیارتگاه مقدسی برای مردم است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول