اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 1.5 میلیارد ریال

گلزار شهدای چهاربرج و بهرام‌آْباد کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: گلزار شهدای چهاربرج و بهرام‌آْباد کلنگ‌زنی شد.

گلزار شهدای چهاربرج و بهرام‌آْباد کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی گلزار شهدای بهرام‌آباد اظهار داشت: شهدا از خون خود گذشتند و انقلاب اسلامی و ولایت را برای ما به ودیعه گذاشتند و تکریم این عزیزان و بزرگداشت مقام شهدا امری لازم است.

محمد حاجی‌زاده افزود: ما باید با تبعیت تام از ولایت و پاسداشت مقام شامخ شهدا دشمنان را مایوس کنیم و بدون تردید تجلیل از خانواده شهدا تجدید میثاق با ولایت است.

وی اضافه کرد: دهه فجر یادآور رشادت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدری است که با تمام وجود برای استقرار اسلام و تثبیت نظام اسلامی زحمت کشیدند.

مدیرکل بنیا‌د شهید استان بوشهر همچنین با تبریک هفته وحدت تصریح کرد: وحدت شیعه و سنی امری لازم است و دشمنان نمی‌خواهند این وحدت برقرار باشد و به همین دلیل به اختلاف‌افکنی می‌پردازند.

حاجی‌زاده بیان کرد: امروز در ایران اسلامی شیعه و سنی در کنار هم زندگی می‌کنند و در امور با هم مشارکت دارند و این وحدت ارزش زیادی دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های گلزار شهدای بهرام‌آباد گفت: این گلزار شهدا با اعتبار 1.1 میلیارد ریال احداث می‌شود که اعتبار اولیه آن 450 میلیون ریال پرداخت شده و مابقی این اعتبارات نیز به زودی پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر اذعان داشت: مساحت گلزار شهدای بهرام‌آباد حدود 165 مترمربع است که شامل 11 مقبره شهید است و در مدت 10 ماه به طور کامل احداث می‌شود.

حاجی‌زاده همچنین در ارتباط با گلزار شهدای چهاربرج نیز گفت: گلزار شهدای چهاربرج با مساحت 50 متر مربع با اعتبار 450 میلیون ریال در مدت 10 ماه احداث خواهد شد.

وی افزود: تجهیز و بازسازی گلزار شهدا و تکریم خانواده شهدا از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد شهید استان است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول