اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید آمل‌ خبر داد

برگزاری مراسم سال تحویل در گلزار شهدای آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل گفت: مردم آمل سال 1391 را با حضور در گلزارهای شهدا تحویل می‌کنند.

برگزاری مراسم سال تحویل در گلزار شهدای آمل

احمد سیفیان عمران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: همانند سال‌های گذشته که خانواده‌های شهدا و مردم با نام و یاد شهیدان سال جدید خود را با معنویت خاصی آغاز می‌کردند و هنگام تحویل سال در گلزارهای شهدا حضور داشتند امسال نیز این مراسم معنوی با شور خاصی برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال جاری که لحظه تحویل آن ساعت 2 و 50 دقیقه بامداد بود خانواده‌های زیادی برای حلول سال جدید راهی گلزارهای شهدا شدند و در گلزار شهدای آستانه مقدس امامزاده ابراهیم(ع) نیز شاهد جمع زیادی از مردم بودیم.

سیفیان عمران تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده لحظه تحویل سال 1391 نیز برنامه‌های متنوعی را در دستور کار داریم که با حضور مسئولان و مردم در گلزار شهدای آستانه مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل با اشاره به اینکه گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) آمل یکی از بزرگترین گلزارهای شهدا در مازندران است، عنوان کرد: در این گلزار مزار 456 شهید جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس قرار دارد.

سیفیان عمران با تاکید اینکه غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا روزهای پایانی سال 90 انجام می‌شود، گفت: روز اول عید بعد از مراسم سال تحویل مردم و مسئولان با حضور بر سر مزار شهدا با آرمان‌های والای‌شان تجدید عهد و میثاق می‌کنند.

وی با اعلام اینکه شهرستان هزار سنگر آمل در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی یک‌هزار و 28 شهید تقدیم اسلام کرده است، بیان داشت: در این شهرستان 188 گلزار شهدای بخش روستایی و شهری وجود دارد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول