اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

تخریب گلزار شهدای درودگاه شایعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: تخریب گلزار شهدای درودگاه شایعه است و گلزار شهدای درودگاه ساماندهی می‌شود.

تخریب گلزار شهدای درودگاه شایعه است

محمد حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشستان اظهار داشت: در دهه فجر امسال با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان ساماندهی گلزار شهدای درودگاه آغاز شد و پس از آن اقدامات لازم برای این امر مهم انجام گرفته است.

وی با اشاره به موارد مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر اهانت به قبور شهدا افزود: هیچ اهانتی صورت نگرفته و تنها دیوار قدیمی این گلزار برداشته شده و فونداسیون طرح نیز انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر خاطر نشان کرد: گلزار شهدای درودگاه در یک محوطه گود قرار دارد و برای ساماندهی این قبور باید یک متر و 60 سانتی‌متر ارتفاع بسازیم که سنگ قبر شهدای عزیز این روستا با دستگاه سنگ چرخ و با دقت و حساسیت برداشته شده و در کمتر از شش ماه آینده تکمیل و تحویل مردم شهید پرور منطقه می‌شود.

حاجی‌زاده یادآور شد: رضایت 100 درصدی خانواده‌های شهدای درودگاه را جلب کرده‌ایم و هیچ مشکلی وجود ندارد و برخی‌ها با شایعه‌سازی به دنبال تضعیف ارزش‌های اسلامی هستند و قصد دارند خدمات نظام اسلامی به شهدا را کمرنگ جلوه دهند.

وی اذعان داشت: در هنگام برداشتن دیوار قدیمی مقداری بلوک روی قبر یکی از شهدا ریخته شد که سریعا جمع‌آوری و مقداری از سنگ قبر که ضربه دیده نیز به زودی ترمیم می‌شود.

حاجی‌زاده گفت: با دستگاه GPS تمام قبور شهدا را نشانه‌گذاری کرده‌ایم و با وجود ارتفاع یک متر و 60 سانتی‌متری تمام سنگ قبر شهدا دقیقا مطابق قبر شهیدان نصب می‌‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول