اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

اعتبار لازم برای ساماندهی گلزار شهدا در استان نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: خانواده‎های شهدا درخواست‎های مکرری برای بازسازی و ساماندهی گلزارها در استان دارند اما اعتبار لازم برای این امر نداریم.

اعتبار لازم برای ساماندهی گلزار شهدا در استان نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: حدود 75 گلزار شهدا هنوز ساماندهی نشده است و امیدواریم در بودجه سال آینده اعتبار لازم برای این امر پیش‌بینی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر یادآور شد: تسهیلات خوبی در زمینه ساخت و خرید مسکن برای ایثارگران در بانک‎ها پیش‎بینی شده است.

وی اضافه کرد: به دلیل کمبود زمین در بوشهر بیشتر متقاضیان درخواست تسهیلات خرید مسکن دارند که بانک‎ها در این زمینه موانعی ایجاد کرده‎اند و امیدواریم با حمایت مدیریت ارشد استان این مشکل حل شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: قبور شهدا پس از ساخت و بازسازی به شهرداری‎ها تحویل داده می‎شوند اما به طور معمول شهرداری‎ها زیر بار این امر نمی‌روند.

حاجی زاده افزود: نیاز است شهرداری‎ها، شوراها و دهیاری‎ها به صورت کتبی ملزم به تحویل و نگهداری قبور شهدا شوند.

حاجی‌زاده ادامه داد: بنای بنیاد شهید استان از زمان تشکیل تاکنون تعمیر نشده و نیازمند بازسازی و نوسازی است ضمن اینکه تجهیزات موجود نیز بسیار فرسوده و کم است طوری که نمی‎توانیم به خوبی پاسخگوی مخاطبان باشیم.

وی افزود: بناهای بنیاد شهید در شهرستان‎های جم و دیلم و گناوه تخریبی است ضمن اینکه در خارک ساختمان بنیاد شهید نداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: انتظار داریم در اعتبارات سال آینده بودجه مناسبی برای این امر اختصاص یابد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول