اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

اعتبارات لازم برای اتمام پروژه ساماندهی گلزار شهدا تامین می‎شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: این آمادگی را داریم که با تامین اعتبار لازم پروژه ساماندهی گلزار شهدا در استان بوشهر را در سال آینده ببندیم.

اعتبارات لازم برای اتمام پروژه ساماندهی گلزار شهدا تامین می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست شورای مشورتی ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت این پروژه، پایان سال 91 باید جشن ساماندهی گلزار شهدا در استان گرفته شود.

وی در ارتباط با توزیع تجهیزات توانبخشی بنیاد شهید در استان بیان کرد: سیاست دولت در این زمینه این است که تمام فعالیت‎های تخصصی و توانبخشی در مرکز استان متمرکز شود.

جهانبخش تصریح کرد: به همین دلیل و به‌رغم نیازی که در سایر نقاط استان در این زمینه مشاهده می‎شود این فعالیت‎ها به مراکز استان‎ها منتقل نمی‎شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تعلل برخی دستگاه‎ها در پرداخت هزینه‎های درمان جانبازان یادآور شد: دستگاه‎هایی که در پرداخت هزینه‎های درمان جانبازان کوتاهی می‎کنند در تخصیص اعتبارات یا اعتباری به آنها تعلق نمی‎گیرد و یا حداقل اعتبار را به این دستگاه‏ها می‎دهیم.

وی اضافه کرد: یکی از شاخص‎های پرداخت کسری‎ها به دستگاه‎ها، پرداخت هزینه‎های درمان جانبازان توسط آنها است.

جهانبخش ادامه داد: هیچ دستگاهی نمی‎تواند بگوید برای این بخش اعتبار نداریم، هزینه درمان جانبازان در اعتبارات سال 91 پیش‌بینی شده است و با مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کنند در تخصیص اعتبارات برخورد می‌شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با تسهیلات مسکن ایثارگران گفت: بانک‎های استان موظفند همکاری لازم را برای پرداخت تسهیلات به منظور خرید یا ساخت مسکن به این قشر داشته باشند.

وی در ارتباط با بکارگیری فرزندان شاهد در پست‎های مدیریتی در استان اظهار داشت: کلیه فرزندان شاهد دارای مدرک لیسانس و بالاتر که به صورت رسمی و یا پیمانی در دستگاهی مشغول بکار هستند شناسایی شوند.

جهانبخش افزود: از فرزندان شاهدی در پست‎های مدیریتی می‎توانیم استفاده ‏کنیم که این شرایط را داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین بنیاد شهید اسامی اداراتی که طبق قانون در زمینه تبدیل وضعیت فرزندان شهید اقدامی نکرده‎اند را تهیه و ارائه کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول