اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط‌کریم:

دشمنان توان مقابله با ایران را ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: دشمنان توان مقابله با قدرت نظامی ایران را نخواهند داشت.

دشمنان توان مقابله با ایران را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم بیژن سلیمان‌پور بعد از ظهر امروز در نشستی ضمن گرامیداشت فرارسیدن 29 فروردین و روز ارتش افزود: امروز قدرت نظامی ایران به درجه‌ای رسیده است که دشمن توان مقابله با کشور را ندارد.

وی ادامه داد: تهدیدات و تحریم‌های دشمنان تنها برای سنگ‌اندازی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور است لذا ما از این تحریم‌ها و تهدیدات هراسی نداریم و در مسیر توسعه و پیشرفت قدم گذاشته و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهیم کرد.

فرماندار رباط‌کریم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از مرزهای کشور و دفاع همه‌جانبه هم‌گام با سایر اقشار مختلف جامعه به حفظ کیان این سرزمین مشغول است و اجازه نخواهد داد دشمن کوچک‌ترین تعرضی را به خاک کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: دشمن با راه‌اندازی جنگ تحمیلی بر این تصور بود که می‌تواند در یک هفته خاک کشور را به تصاحب درآورد اما هنگامی که با قدرت مردم و دفاع همه‌جانبه ملت ایران مواجه شد فهمید که توان مقابله با رزمندگان اسلام را ندارد.

فرماندار رباط‌کریم در ادامه سخنان خود به بیعت همافران ارتش با امام خمینی(ره) در 19 بهمن 57 اشاره کرد و گفت: نیروی هوایی ارتش سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، پیوستن ارتش به مردم نشان داد که به رغم دشمنی رژیم طاغوت با ارزش‌های دینی، اسلام و قرآن در قلب و روح آحاد مردم ایران و ارتشیان قرار دارد.

وی در ادامه سخنان خود ترویج فرهنگ رشادت و شهادت را در بین نسل امروز ضروری خواند و گفت: نسل امروز باید با این فرهنگ آشنا شده و خود را برای دفاع از کشور در هر مقطعی آماده بداند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول