اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سقز:

تولید ملی امری استراتژیک در حفظ اقتدار کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور سقز با تأکید بر احساس مسئولیت همه اقشار مختلف جامعه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گفت: حمایت از تولید ملی امری استراتژیک در راستای حفظ اقتدار کشور است.

تولید ملی امری استراتژیک در حفظ اقتدار کشور است

نادر پروین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: ایجاد اشتغال مولد و پایدار، رونق اقتصادی، حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان، صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی کشور از جمله مطالبات و نیازهای اساسی جامعه است که باید مورد توجه جدی سیاستگذاران و متولیان امر قرار گیرد.

وی افزود: نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی مسیر حرکت مسئولان و نهادهای اجرایی کشور را برای توسعه شتابان کشور و انجام اقدامی  راهبردی در جهت تحقق اهداف چشم‌اندازهای توسعه‌ای کشور در حوزه شکوفایی اقتصادی مشخص کرده‌است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سقز خاطر نشان کرد: نامگذاری‌های چند سال اخیر نشان می‌دهد که رهبر معظم انقلاب اشراف کامل به مسائل جهانی، ‌منطقه‌ای و ملی دارند و در این نامگذاری‌ها اهمیت مسایل اقتصادی و ارتقای شاخص‌های توسعه‌ زیربنایی کشور  را همواره یادآوری کرده‌اند.

پروین اظهار داشت: افزایش تولید و سرمایه ملی نقش استراتژیک و مهمی در حفظ اقتدار و انسجام ملی و مقابله با تحریم‌ها دارد.

وی در خصوص راهکارهای تحقق و عملی ساختن منویات عالمانه مقام معظم رهبری در سال جاری، افزود: تقویت روحیه وفاق، خلاقیت و تلاش در جامعه، گفتمان‌سازی و تقویت فرهنگ عمومی در زمینه حمایت از تولیدات داخلی، بهبود فضای کسب و کار، افزایش کیفیت تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان و اتخاذ سیاست صادرات محور در امر تولیدات از جمله راهکارهای عملی ساختن اهداف در نظر گرفته شده در نامگذاری سال 91 است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سقز در پایان خاطرنشان کرد: افزایش اعتماد بین تولیدکنندگان و آحاد جامعه، تقویت ارتباط بین دانشگاه‌ها و تولیدکنندگان، تولید دانش و ایده از سوی دانشگاهیان و صاحب‌نظران برای دستیابی به فناوری‌‌های پیشرفته متناسب با نیاز کشور و تقویت و توسعه منابع انسانی متخصص و خلاق از دیگر راه‌کارهای تحقق حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول