اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

حمایت از کار و سرمایه ایرانی زمینه اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌زهرا گفت: در سال جدید باید با حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید هرچه بیشتر ملی در راستای پیشرفت روزافزون و اقتدار نظام اسلامی گام برداریم.

حمایت از کار و سرمایه ایرانی زمینه اقتدار نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: در سال جدید باید با حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید هرچه بیشتر ملی در راستای پیشرفت روزافزون و اقتدار نظام اسلامی گام برداریم.

وی افزود: پیشرفت‌های فراوان و چشمگیر علمی و صنعتی کشور در طول سال‌های اخیر نشان‌دهنده عزم راسخ و بلند مردم و مسئولان برای رسیدن ایران به قله‌های توسعه و افتخار است.

امام جمعه بویین‌زهرا با اشاره به لزوم تلاش و کوشش جدی‌تر در عرصه‌های مختلف سازندگی در کشور تشریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان نخبه و سخت‌کوش ایرانی با همت و سعی خستگی‌ناپذیر خود چشم جهانیان را به خود خیره کرده‌اند.

زرینه عنوان کرد: با وجود تمامی تحریم‌ها و فشارهای آمریکا و دول مستکبر غربی، جمهوری اسلامی امروز راه خود را یافته و در زیر سایه امام عصر (عج) همچنان با قدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: مردم شریف و مؤمن ایران اسلامی همچنان با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق منویات ایشان گام بر می‌دارند.

امام جمعه بویین‌زهرا تصریح کرد: مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف کشور همواره نشان دهنده علاقه و اعتماد آنان به پیشرفت و آبادانی کشور است.

زرینه اضافه کرد: خدمات ارزنده انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف باعث سرافکندگی و یأس دشمنان و کینه‌توزان نظام اسلامی بوده است.

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری همواره در سخنان و فرمایشات خود بر حفظ وحدت و تلاش برای گسترش آبادانی‌ها در کشور تأکید دارند.

امام جمعه بویین‌زهرا خاطر نشان کرد: جوانان در جوامع اسلامی همواره باید با سلاح ایمان و تکیه بر نیروی الهی زمینه نشر ارزش‌های اسلامی را فراهم کنند.

زرینه عنوان کرد: سران مستکبر با اشاعه فرهنگ خود به دنبال به انحراف کشاندن جامعه به سمت بی‌هویتی و خودباختگی هستند.

وی تأکید کرد: دولتمردان آمریکایی همواره با توطئه‌چینی درصدد تخریب و تضعیف جمهوری اسلامی برای دستیابی به مقاصد و اهداف پلید خود بوده‌اند.

امام جمعه بویین‌زهرا تشریح کرد: وحدت مردم در اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی آنان از ولایت فقیه همواره رمز سربلندی و عزت‌آفرینی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده است.

زرینه در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد: در سال جاری نیز مسئولان با توکل بر خداوند متعال و تلاش و سعی خستگی‌ناپذیر خود باعث ارتقای همه‌جانبه جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف در جهان می‌شوند.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول