اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان:

ارمغان پیشرفت اقتصادی نمایانگر اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان گفت: ارمغان پیشرفت اقتصادی نمایانگر اقتدار ملت ایران است و لازمه رسیدن به این مهم، حرکتی جهادی می‌طلبد.

ارمغان پیشرفت اقتصادی نمایانگر اقتدار ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی بعد از ظهر امروز در جمع دست‎اندرکاران هفته سلامت در گرگان اظهار داشت: همه باید برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی تلاش کنیم و با حمایت از تولیدات داخلی به قابلیت‎های کار و سرمایه ایرانی احترام بگذاریم.

وی تصریح کرد: وظیفه مسئولان در سیاستگذاری‎ها سنگین‎تر از گذشته شده است و پیام امسال که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند فی‎البداهه نبوده بلکه چندین سال است که این استراتژی مهم تعیین شده و مسئولان باید در سیاستگذاری‎ها و سیاست‎سازی‎های‎شان عملکرد درست را پیش بگیرند تا خواسته معظم‎له محقق شود.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان اهتمام ویژه مردم را در حمایت از تولید ملی مهم خواند و بیان داشت: مردم در نوع انتخاب و خرید خود دقت کنند و حمایت از تولید داخل را اولویت بدانند چرا که با حمایت از کارگر و سرمایه ایرانی می‎توان توقع تولید بهتر را از ارائه محصولات داشت.

مهدوی با بیان اینکه پیام معظم‎له شعار نیست بلکه یک ایدئولوژی و نقطه‎نظر کاملا اعتقادی است، متذکر شد: در دین مبین اسلام بارها و بارها بر این نکته تاکید شده که به دسترنج و تولیدات خود توجه ویژه‎ای داشته باشیم.

وی یادآور شد: نکات ظریف و هوشمندانه‎ای که حضرت آقا بر آن تاکید دارند پیش رفتن به سوی قله‎های پیشرفت و بالندگی است و این ما هستیم که باید به این فرامین گوش‎جان بسپاریم.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان ابراز داشت: پیام‎های هرسال، تاریخ انقضا ندارد بلکه باید به یک فرهنگ مبدل شود چرا که پیوستگی مطالب راهی به سوی شکوفایی در تمامی عرصه‎ها است.

مهدوی بیان داشت: در این سال‎ها اگر اقدامات مسئولان سرعت نداشته اما حرکت رو به جلو بوده است برای اینکه بتوانیم مسیر درست را تشخیص دهیم البته نباید انتظار داشته باشیم که یک‎سال ما را به آن نقطه صددرصدی برساند هم‎اینکه در مسیر درست گام برمی‎داریم می‎تواند خواسته مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول