اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین:

سهم اشتغال 90 قصر شیرین محقق شد

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: سهم اشتغال سال گذشته این شهرستان به طور کامل محقق شد.

سهم اشتغال 90 قصر شیرین محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرمانداری قصرشیرین حسین پروین گفت: سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سال 90 یک هزار و 420 شغل بود که علاوه بر تحقق 100 درصدی این تعهد، 111 فرصت شغلی بیشتر نیز در این منطقه برای کارجویان ایجاد شده است.

پروین افزود: بخش مهمی از اشتغال ایجاد شده سال گذشته در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، خدمات، ساختمان و بازرگانی این شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: سال 90 همچنین 12 میلیارد و 409 میلیون ریال اعتبار در قالب تسهیلات ایجاد مشاغل خانگی در شهرستان مرزی قصرشیرین اختصاص یافت که تاکنون 304 نفر متقاضی طرح مشاغل خانگی این شهرستان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده و 13 میلیارد و 885 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند که از این لحاظ می‌توان گفت 12 درصد بیشتر از تعهدات خود، تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت کرده‌ایم.

پروین از بانک‌های عامل شهرستان خواست به دلیل اهمیت ایجاد مشاغل، مساعدت لازم را با متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی داشته باشند و سعی کنند در زمان کمتری نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان این بخش اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در سال 91 تاکید رییس جمهوری بر ایجاد اشتغال ویژه است، خواستار حضور جدی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در این بخش با هدف فراهم کردن بستر برای ایجاد شغل شد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول