اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خبر داد

شناسایی و تخصیص اراضی ملی قابل واگذاری در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در راستای توسعه بخش کشاورزی باید با شناسایی و تخصیص اراضی ملی قابل واگذاری بر اساس نظر اعضای کمیسیون تخصیص اقدام شود.

شناسایی و تخصیص اراضی ملی قابل واگذاری در زنجان

بهمن اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال جاری یکی از برنامه‌هایی که باید مورد توجه قرار گیرد، اجرای طرح کاداس در منابع طبیعی همزمان با اجرای آن در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه استعداد یابی و تعیین تکلیف منابع طبیعی با اجرای این طرح مورد توجه قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح مردم با هزینه بسیار کم می‌توانند محدوده و مساحت اراضی خود را مشخص کنند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح مردم می‌توانند در زمینه سند‌دار کردن اراضی خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در سال جاری در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی افزود: در سال جاری با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

اسکندری بر لزوم جدیت و تسریع در راستای توسعه فرهنگ حفظ و نگه‌داری منابع طبیعی تاکید کرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی در راستای تحقق برنامه‌های اداره کل استفاده شود، تصریح کرد: برای تحقق برنامه‌های اداره کل باید به تشویق و ترغیب کارکنان بیش از پیش تاکید شود.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت این اداره کل اظهار کرد: امیدواریم با تلاش همه کارکنان این اداره کل بتوانیم اهداف تعیین شده سازمان را توسعه دهیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه باید اعتبارات جذب نشده  هرچه سریعتر جذب شود، افزود: با استقرار گروه بازرسی اداره کل برای رسیدگی به اسناد مالی اعتبارات تملک دارائی طی سال‌های 90-88 باید با این گروه همکاری لازم صورت گیرد.

وی در راستای توسعه بخش کشاورزی بر ضرورت شناسایی و تخصیص اراضی ملی قابل واگذاری بر اساس نظر اعضای کمیسیون تخصیص تاکید کرد.

اسکندری با بیان اینکه با توجه به شناختی که از همکاران خود در این اداره دارم مطمئن هستم، می‌توانیم در پیشبرد اهداف و برنامه‌های تعیین شده موفق باشیم.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول