اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

اجرای طرح‌های بین‌المللی در حفظ منابع طبیعی مهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان با اشاره به وسعت بالای بیابان در شهرستان و خشک‌سالی‌های مداوم اجرای طرح‌های ملی و بین‌المللی را گامی مؤثر در حفظ منابع طبیعی دانست.

اجرای طرح‌های بین‌المللی در حفظ منابع طبیعی مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرماندار سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در مراسم افتتاح دفتر اجرای پروژه RFLDL در سه‌قلعه اظهار داشت: باید چنین طرح‌هایی برای حفظ منابع طبیعی اجرایی شود.

مدیرکل دفتر بیابان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت حفظ منابع طبیعی گفت: مطابق آموزه‌های دینی و فرمایشات مقام معظم رهبری، منابع طبیعی متعلق به همه نسل‌ها است و باید در حفظ و حراست از آن کوشا باشیم.

عباس کارگر با اشاره به وسعت بالای بیابان در کشور و استان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تداوم خشک‌سالی و بیابان‌زایی تهدیدی بزرگ برای ساکنان منطقه است.

وی به اجرای موفق طرح ترسیب کربن در استان و تصویب طرح بین‌المللی RFDL در ایران با وجود مخالفت‌های آمریکا اشاره کرد و افزود: موفقیت اجرای طرح ترسیب کربن، انگیزه‌ای برای اجرای طرح RFLDL به صورت مشترک در سرایان و کرمان به وجود آورد که اجرای این طرح با مشارکت فائو در منطقه عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول