اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زیراب:

حفاظت از منابع طبیعی فراگیر‌ شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با اشاره به روز طبیعت گفت: طبیعت امانت الهی در دست انسان‌ها است و محافظت از منابع خدادادی باید عمومی‌‌تر شود.

حفاظت از منابع طبیعی فراگیر‌ شود

نرگس کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه عید نوروز مصادف با نو شدن طبیعت است، گفت: با نو شدن طبیعت تحول در رفتار و کردار را نیز باید در خود ایجاد کنیم.

وی افزود: احیای طبیعت بعد از فصل زمستان بیانگر همراهی ما با طبیعت در نو شدن و پویایی و تحول در زندگی است.

وی با اشاره به اینکه با همراهی ستاد تسهیلات نوروزی برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و خدماتی در این شهر انجام گرفته است، تصریح کرد: راهنمایی مسافران، تهیه و اهدای بروشورهای فرهنگی و تلاش برای معرفی هرچه بهتر شهر بخشی از برنامه‌های ما در عید نوروز بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با اشاره به اینکه شهر زیراب دارای آثار تاریخی و مذهبی و طبیعی خاصی است، گفت: امامزاده عبدالحق و ابوطالب، پارک نمونه جوارم و جاذبه‌های طبیعی و جغرافیایی زیبای این شهر میزبان مسافران نوروزی بوده است.

کمالی با تاکید بر اینکه در روز طبیعت نباید به طبیعت آسیب برسانیم، گفت: به فرموده حضرت علی(ع) نگاه کردن به سبزه موجب شادابی است و ما در سیزدهمین روز از طبیعت با عزیمت به دامن طبیعت از نعمت‌های الهی بهره‌مند شویم.

وی با تاکید بر اینکه طبیعت امانت الهی در دست انسان‌ها است، گفت: حفظ و گسترش طبیعت تضمین زندگی پویا برای آیندگان است.

عضو شورای اسلامی شهرستان سوادکوه خواستار تلاش مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان به منظور فرهنگ‌سازی گسترده‌تر برای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست شد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول