اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان مرکزی:

وظایف هنرمندان فرهنگ‌سازی برای پرداختن به داشته‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: بسترسازی و فرهنگ‌سازی در راستای ترغیب جامعه برای پرداختن به داشته‌های خود از مهم‌ترین وظایف هنرمندان در سال تولید ملی است.

وظایف هنرمندان فرهنگ‌سازی برای پرداختن به داشته‌ها است

سینا دلشادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در شرایط بسیار سختی از نظر تهدید و تحریم و دشمنی دشمنان قرار دارد، در این شرایط یک هنرمند آگاه و عالم می‌تواند با درک موقعیت کشور با احیای فرهنگ و اعتقادات اسلامی و پرداختن به آنچه در خودش دارد، موجب ارتقای کشور شود.

وی تصریح کرد: بدون شک تولیدات تولید ملی زمینه‌ساز ارتقای تولید ملی در عرصه اقتصادی است که باید هنرمندان به این مهم توجه داشته و در این زمینه بکوشند.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره انسان، صنعت و هنر بیان داشت: جشنواره انسان، صنعت و هنر در بخش‌های عکس، حجم، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی برگزار شد که با اعلام فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه همایش یک هزار و 210 اثر از 80 نفر شرکت کننده به دبیرخانه ارسال شد.

دلشادی افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در قالب عکس، حجم، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی توسط یک داور تخصصی در هر بخش و چهار داور دیگر مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت آثار برتر انتخاب و از صاحبان این آثار تجلیل شد.

به گفته وی در رشته حجم این جشنواره استانی رامین حکیم‌پور، پریسا رشیدی، میلاد سلیمی، کامیار ایزدی و پیمان بخشی، در رشته پوستر محمدمهدی خدادادی، بهنام تارخ، محمدهادی خدادادی، حمید نجاتی و محمد شمس پویا، در رشته عکس امیر قادری، محمد وروانی فراهانی، سعید رضا مقصودی، مسعود حسین‌آبادی و روح‌الله صالحی، در رشته کاریکاتور مهدی عزیزی، سهیل محمدی، معصومه صفایی، مسلم نعیمی و سیده معصومه موسوی و در رشته تصویرسازی محمدهادی خدادادی، بهنام تارخ، حمید نجاتی، نعیمه نمکی و معصومه صفایی رتبه‌های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول