اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جهرم خبر داد

راه‌اندازی کمیته زیباسازی در شهرداری جهرم

خبرگزاری فارس: شهردار جهرم از راه‌اندازی کمیته زیباسازی در این شهرستان خبر داد و گفت: این امر به منظور شاداب‌سازی، بررسی و اجرای طرح بهسازی، زیباسازی محیط شهری و ارائه خدمات شایسته به شهروندان تشکیل شده است.

راه‌اندازی کمیته زیباسازی در شهرداری جهرم

علیرضا صحرائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی نقش ارزنده‌ای در تداعی ایام و مناسبت‌های مختلف دارد و در این میان شهرداری با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی باید زمینه‌ساز اعتلای این اقدام شایسته باشد.

شهردار جهرم با اشاره به راه‌اندازی کمیته زیباسازی در این شهرداری افزود: این کمیته مسائل مربوط به نازیبایی‌ها را شناسایی و در راستای برطرف‌سازی و ارائه راهکارهایی برای زیباکردن منظر شهری برنامه‌ریزی‌هایی را انجام می‌دهد.

وی اقداماتی مانند رنگ‌آمیزی دیوارها و مبلمان شهری سطح منطقه، لکه‌گیری و آسفالت، بازسازی جداول تخریبی و دیگر مسائل مربوط در حوزه شهری را از برنامه‌های کمیته زیباسازی شهرداری دانست و بیان کرد: مطالعه و تنظیم ضوابط در زیباسازی نظیر؛ رنگ‌آمیزی، نورپردازی، مبلمان شهری، تبلیغات محیطی، المان‌های شهری، ساماندهی بلوارها و میادین، آب‌نماها، معماری شهری و سایر امور مربوط به منظر شهری از جمله وظایف این کمیته است.

صحرائیان مشارکت مردمی را در ارائه طرح‌های زیباسازی موثر خواند و خاطرنشان کرد: این اقدام می‌تواند بستر پدیدار شدن خلاقیت و تلاش جمعی در زیباسازی شهری و شناسایی افراد توانمند در این زمینه را در پی‌ داشته باشد و شهرداری را در اجرای این امر خطیر یاری کند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول