اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد

آماده‌باش نیروهای شهرداری برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد:‌ طی سه روز آینده شرایط جوی در کرج همراه با بارش باران شدید خواهد بود، لذا نیروهای خدماتی شهرداری این شهرستان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

آماده‌باش نیروهای شهرداری برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر

سعید صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری در سال 91 خدمات‌رسانی سریع به مردم به ویژه در شرایط بحرانی است.

وی تصریح کرد: یکی از گلایه‌های شهروندان همواره این بوده که در زمان بارش باران و برف‌، شاهد آب‌گرفتگی معابر شده و این امر مشکلات بسیاری برای شهروندان ایجاد می‌کند.

این مسئول ادامه داد: یکی از پیامدهای منفی آب‌گرفتگی معابر، ایجاد ترافیک سنگین در خیابان‌های اصلی و به طبع آن کندی تردد شهروندان و اخلال در خدمات‌دهی سازمان‌هایی مانند اورژانس و آتش‌نشانی است.

صفری تأکید کرد: به همین دلیل در سال 91 تأکید داریم که این مشکل تا حد امکان صورت نگرفته و اخلالی در نظم شهر و خدمات‌رسانی ایجاد نشود.

* ضرورت تعامل مردم و شهرداری در مواقع بحرانی

وی با تأکید بر ضرورت تعامل مردم و مأموران در مواقع بحرانی خاطرنشان کرد: در زمان‌های بحرانی مانند بارش شدید برف و باران و اخلال در سیستم حمل و نقل شهری، ما نیازمند تعامل و همکاری مردم با مأموران شهرداری هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج اظهار داشت: درخواست ما از شهروندان این است که در این مواقع بیش‌ترین همکاری را با شهرداری انجام دهند.

صفری متذکر شد: از سوی دیگر لازم است که مسائلی چون آب‌گرفتی معابر و یا ایجاد ترافیک سنگین به دلایل فوق، پیش از آنکه از سوی مأمورانی که در حین انجام وظیفه و مأموریت هستند کشف شود، مردم این موارد را به ما اطلاع دهند.

* بارش شدید باران در شهرستان کرج طی روزهای آینده

وی با اشاره به اینکه مراکز مسئول اعلام کرده‌اند طی روزهای آینده شاهد بارش شدید باران در شهرستان کرج خواهیم بود، گفت: برای مقابله با بحران‌های احتمالی تا پایان هفته مأموران خدمات شهری شهرداری کرج در آماده‌باش کامل خواهند بود.

صفری در پایان اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مردم و تلاش بی‌وقفه مأموران شهرداری، در این روزها اخلالی در نظم شهر و هم‌چنین روند خدمات‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول