اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و مالی شهرداری قم معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حکم شهردار قم رضا پوریافر به عنوان معاون جدید اداری و مالی شهرداری قم معرفی شد.

معاون اداری و مالی شهرداری قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه شورای مدیران و معاونین شهرداری قم در سال جدید برگزار شد و شهرداران مناطق و معاونین شهردار به ارائه گزارش عملکرد مجموعه خود در سال 90 پرداخته و برنامه‌های سال جدید خود را تشریح کردند.

در این جلسه از زحمات دکتر سید ابوالفضل اسماعیلی معاون اداری و مالی شهرداری قم تقدیر شده و رضا پوریافر به عنوان معاون اداری و مالی جدید شهرداری قم معرفی شد.

در حکم انتصاب شهردار قم خطاب به رضا پوریافر آمده است:

با عنایت به تعهد، شایستگی و توان علمی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون اداری و مالی شهرداری قم منصوب می‌شوید. خدمت در شهر کریمه اهل بیت(س) موهبتی است که شکرانه آن تلاش و کوشش مستمر برای رضایتمندی شهروندان عزیز و آبادانی هر چه بیشتر شهر است  و این مهم جز با توکل به حضرت بقیة‌الله (عج) و جلب اعتماد و همکاری همه اقشار جامعه حاصل نمی‌شود. توفیق بیش از پیش جنابعالی در خدمتگزاری به زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با زعامت مقام معظم رهبری (دام عزّه) را در ظلّ توجهات صاحب‌الامر حضرت ولیعصر (عج) از پروردگار سبحان مسئلت دارم.

لازم به ذکر است رضا پوریافر دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت تهران و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است. وی طی سال‌های گذشته در سازمان صنایع هوا فضا به عنوان مدیر برنامه و بودجه، مدیر آموزش و تشکیلات، مدیر IT، دبیر ستاد بحران و در دو منطقه از مناطق شهرداری تهران به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی، ذیحساب و مدیر مالی، نفوس و مسکن شهرسازی فعالیت داشته و آخرین سمت وی معاون اداری و مالی شهرداری منطقه 13 بوده است.

شایان ذکر است ابوالفضل اسماعیلی به عنوان مشاور شهردار قم منصوب شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول