اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

شهرداری باید نارضایتی شهروندان را به حداقل برساند

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: در سال جدید باید نارضایتی شهروندان را به حداقل برسانیم و پاسخگوی افکار عمومی باشیم.

شهرداری باید نارضایتی شهروندان را به حداقل برساند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، جعفر گرزین در نخستین جلسه رسمی و علنی با حضور در صحن شورای شهر با بیان اینکه سال 1391 سال پرخیر و برکتی بود اظهار داشت: با توجه به آخرین سال فعالیت دولت دهم و این دوره از شورای شهر سال 1391 جاری باید سال تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‎های در دست اقدام با درصد بالایی تا پایان سال تکمیل خواهد شد افزود: کلنگ‎زنی فاز یک گردشگری جزیره آشوراده و کلنگ‎زنی راه آهن گرگان به مشهد، افتتاح بیمارستان صیاد شیرازی و راه آهن گرگان به اینچه‎برون از برنامه‎های کاری سال جاری است.

فرماندار گرگان در ادامه با تاکید به ضرورت توسعه کشاورزی بیان داشت: تحول در نوع کشت و اصلاح کشت می‎تواند به تولید ملی کمک کند که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در سال جاری به حمایت از کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی این موضوع باید در اولویت قرار بگیرد.

وی در این خصوص ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی از اعتبار 192 میلیارد تومانی استان برای تقویت تولید در 54 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استفاده کنیم.

گرزین خاطر نشان کرد: شناسایی و مدیریت زمین، طرح تقسیم زمین مدیریت آب و منابع باید در زمینه جهش کشاورزی استفاده شود و تمام مدیران باید تمام تلاش خود را در زمینه جذب این اعتبار به کار بگیرند.

این مسئول همچنین ضمن قدردانی از حضور مردم گرگان در پای صندوق‎های رأی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رأی تحسین برانگیز بود و همه توطئه‎های دشمنان را خنثی کرد.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه گلستان از پنج استان برتر در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات بود عنوان کرد: مرکز استان نیز از مراکز استان‎های برتر در سطح کشور بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه سال گذشته سال پر خیر و برکتی برای شهرداری بود گفت: امیدوارم مسئولان دستگاه‎های اجرایی با حرکت در مسیر حمایت از کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد بتوانند گام‎های مؤثری برای شهر بردارند.

حسین ربیعی افزود: از برکات سال گذشته برای شهرداری محقق شدن بودجه 65 میلیاردی، تحویل حدود 3 هزار مترمربع از اراضی منابع طبیعی در ناهارخوران به شهرداری، تکمیل پروژه المان بسیج و بهره‎برداری از محور الغدیر به هزار پیچ بوده است.

وی راه‎اندازی فروشگاه بزرگ رفاه در طبقه همکف پارکینگ نعلبندان و اجرایی شدن تقاطع غیر همسطح در میدان شهید قندهاری را از دیگر اقدامات شهرداری گرگان در سال گذشته عنوان و خاطر نشان کرد: افتتاح سالن‎های ورزشی، دیواره‎سازی رودخانه و افزایش فضای سبز نیز از برنامه‎های خوب شهرداری در سال 1390 بوده است.

به گفته وی اعضای شورای شهر در این نشست همچنین بر حل معضل ترافیک گرگان، اجرایی شدن پروژه تله کابین، ساماندهی منطقه هزارپیچ و پیگیری و هماهنگی برنامه‌ها و مصوبات شورای شهر تاکید کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار امیدواری کرد با توجه به آخرین سال فعالیت این دوره از شورای شهر در سال جاری اعضای شورای شهر بتوانند از فرصت باقیمانده به نحو احسن برای خدمت به شهروندان بهره ببرند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول