اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان:

ورزش رزمی اصفهان موفق اما بدون پشتوانه است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان گفت: ورزش‌های رزمی استان اصفهان در حالی موفقیت‌ها را فتح می‌کند که از هیچ‌گونه حمایت مالی برخوردار نیست.

ورزش رزمی اصفهان موفق اما بدون پشتوانه است
ویدا الهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برخی برنامه‌های سنگین اجرایی پیش روی هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان وجود دارد که برای اجرای آنها نیاز به حمایت‌های شدید داریم اما مجبور هستیم به تنهایی راه خود را باز کنیم.                                   .
وی با بیان اینکه رقابت‌های کیک‌ بوکسینگ انتخابی تیم ملی به میزبانی اصفهان مد نظر هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان قرار گرفته است، تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و از تاریخ 16 تا 21 بهمن ماه برگزار می‌شود.
نایب رئیس هیئت‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان ادامه داد: مکان برگزاری رقابت‌های کیک‌بوکسینگ انتخابی تیم ملی سالن 17 شهریور در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه حدود 40 سبک فعال زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان فعالیت می‌کند، تصریح کرد: از این تعداد، رشته کیک ‌بوکسینگ 18 سبک را به خود اختصاص داده است.
الهی بیان داشت: طبق قوانین جدید مبارزه بانوان در رینگ از این ورزشکاران سلب شده اما با قوانین قبلی ورزش‌های رزمی اجازه دارند که در تاتامی به مبارزه بپردازند.
وی بیان داشت: از 24 تا 28 بهمن‌ماه نیز اعزام به رقابت‌های جهانی اورینتال او اسپرت سال 2012 را پیش‌رو داریم.
نایب رئیس هیئت‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان در مورد تفاهم‌نامه منعقده با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به مشکلات مالی که در اداره کل ورزش  جوانان وجود دارد تاکنون تنها دو تا سه میلیون تومان در اختیار این هیئت قرار گرفته است.
وی بیان داشت: خود را برای حضور در فستیوال هنر‌های رزمی 19 اسفند‌ماه که در سالن پیروزی اصفهان برپا می‌شود، آماده کرده‌ایم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول