اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی زنجان خبر داد:

حضور 13 زنجانی در ترکیب تیم ملی ورزش‌های رزمی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در زنجان گفت: 13 ورزشکار زنجانی به عضویت تیم ملی ورزش‌های رزمی در مبارزات آزاد و دفاع شخصی در آمده‌اند.

حضور 13 زنجانی در ترکیب تیم ملی ورزش‌های رزمی
اسماعیل کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور برای انتخاب اعضای تیم ملی ورزش‌های رزمی در زنجان برگزار شده است، اظهار داشت: این مسابقات با قهرمانی تیم زنجان در دو بخش مبارزات آزاد و دفاع شخصی و همچنین قهرمانی تیم‌های گلستان و تهران در سلاح دوبل و سلاح بلند به پایان رسیده است.
وی تعداد مدال‌های تیم زنجان را در بخش مبارزات آزاد هفت طلا، هشت نقره و هشت برنز اعلام کرد و گفت: و تیم‌ تهران در این مسابقات سه طلا و دو نقره شش برنز را کسب کرد، ضمن اینکه تیم مازندران با یک طلا و یک نقره را به دست آورد.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی ورزش‌های رزمی کشور به منظور انتخاب اعضای تیم ملی برای شرکت در فستیوال ورزش‌های رزمی کیش برگزار شده است.
وی با اشاره به شرکت یک‌هزار 200 ورزشکار از 80 کشور جهان در مسابقات ورزش‌های رزمی سال گذشته در فستیوال کیش گفت: از 21 ورزشکاری که به عضویت تیم ملی درآمده‌اند، 13 ورزشکار رزمی از استان زنجان هستند.
کریمی اسامی تیم الف زنجان ورزش‌های رزمی را سعید احمدی، مجید احمدی و پرویز فرشته‌فر، بهمن صفی‌لو و محمد ایمانی اعلام کرد و افزود: فرید و محمد حیدری از جمله ورزشکاران عضو تیم (ب) استان زنجان بود.
شایان ذکر است، در بخش دفاع شخصی نیز تیم‌های زنجان (الف)، زنجان (ب) و گرگان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین در بخش سلاح دوبل تیم‌های گلستان ، تهران ، خوزستان و در بخش سلاح بلند تیم‌های تهران، گلستان و ایلام به مقام‌های اول تا سومی مسابقات دست یافتند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول