اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشور صورت گرفت؛

کسب 36 مدال توسط ورزشکاران رزمیکار قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین گفت: ورزشکاران سه سبک رزمی استان با کسب 36 مدال رنگارنگ با دست پر از رقابت‌های قهرمانی کشور به قزوین بازگشتند.

کسب 36 مدال توسط ورزشکاران رزمیکار قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: تیم منتخب استان در رقابت‌های سبک رزم ایران که در تهران برگزار شد، موفق به کسب دو نشان طلا، سه نقره و سه برنز شد، این تیم در بخش مجموع و تیمی مسابقات قهرمانی کشور، عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: همچنین تیم سبک کیوشو قزوین با هدایت فرامرز خانی مسئول سبک کیوشو استان در رقابت‌های قهرمانی کشور با کسب 23 مدال رنگارنگ عنوان نخست مسابقات را به دست آوردند.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین اضافه کرد: رزمی‌کاران سبک جوجیتسو قزوین نیز به سرپرستی محمود دوست محمدی در رقابت‌های قهرمانی این سبک موفق به کسب دو نشان طلا، سه نقره و سه برنز شدند.
وی یادآور شد: سه سبک رزمی آرمیس 24 شهریور ماه جاری و تیم‌های کیک بوکسینگ و ووینام بانوان استان هفتم مهر ماه امسال برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به ترتیب به زنجان، کرج و خرم آباد اعزام خواهند شد.
محمودی در ادامه با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی تیم بسکتبال نوجوانان استان در مسابقات قهرمانی منطقه دو کشور اظهار کرد: مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان کشور که طی دو روز در قم جریان داشت، با کسب عنوان نایب قهرمانی تیم استان به پایان رسید.
وی یادآور شد: در این مسابقات تیم نوجوانان استان با قبول شکست مقابل میزبان مسابقات( تیم قم) عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین توضیح داد: در آخرین دیدار این مسابقات که در سالن ورزشی شهید رضائیان قم برگزار شد، تیم قزوین با پیروزی مقابل تیم استان البرز، عنوان دوم بسکتبال نوجوانان منطقه دو کشور را کسب کرد و تیم قزوین پیش از این دیدار مقابل تیم قم تن به شکست داده بود.
وی عنوان کرد: دو تیم اول و دوم منطقه دو نوجوانان کشور (قزوین و قم) در مسابقات نهایی که زمان و مکان آن از سوی فدراسیون بسکتبال اعلام خواهد شد شرکت خواهند کرد؛ تیم نوجوانان استان برای حضور موفق در این مسابقات تمرینات آماده سازی خود را ریز نظر کادر فنی پیگیری خواهد کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول