اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان:

رقابت‌های قهرمان استانی ورزش‌های رزمی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان گفت: رقابت‌های قهرمان استانی ورزش‌های رزمی، یادواره مرحوم رضوی، ویژه بانوان و آقایان به زودی برگزار می‌شود.

رقابت‌های قهرمان استانی ورزش‌های رزمی برگزار می‌شود

ویدا الهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از جمله اقداماتی که هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان در نظر دارد به سرانجام برساند ارائه شناسنامه مربیگری و داوری ورزش‌های رزمی در کل استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه اجرا شدن طرح شناسنامه‌های مربیگری و داوری ورزش‌های رزمی از هم‌اکنون آغاز شده است، تصریح کرد: از این پس اعتبار مربیان و داوران ورزش‌های رزمی به شناسنامه‌ها و کارت‌های اعتباری است که از طرف هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان صادر می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان با اشاره به اینکه از دیگر اهداف هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان اجباری کردن آموزش دوره‌ کمک‌های اولیه برای تمامی مربیان و داوران ورزش‌های رزمی استان اصفهان است، اظهار داشت: این دوره‌های مهم آموزشی با همکاری سازمان هلال‌احمر برگزار می‌شود.

وی در مورد تقویم ورزش‌های رزمی استان اصفهان با بیان اینکه این تقویم هم‌اکنون آماده ارائه شدن به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان است، گفت: در چند روز گذشته اعضای شورای سیاستگذاری ورزش‌های رزمی استان اصفهان با مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان این استان دیدار داشتند.

الهی افزود: یک از مهم‌ترین اهداف هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان برپایی فستیوال ورزش‌های رزمی در استان اصفهان و در شهریور‌ماه سال جاری است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول