اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی رزمی مرکز مازندران:

هیئت رزمی ساری فعالیت ورزشی ندارد

خبرگزاری فارس: مربی رزمی شهرستان ساری مرکز استان مازندران گفت: هیئت رزمی مرکز استان هیچ فعالیت ورزشی ندارد و در مدت یک سال حتی یک مسابقه را برگزار نکرده است.

هیئت رزمی ساری فعالیت ورزشی ندارد
امیر قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در طول یک سال، مقدسی رئیس هیئت رزمی ساری مسابقه‌ای برگزار نکرد و در کنار برگزار کردن مسابقات از سوی مربیان، وی حتی در سالن مسابقه هم حضور نیافت.
وی بیان داشت: فکر نمی‌کنم حتی یک برگ نامه از سوی وی در این مدت برای مسئولان ورزش استان و شهرستان صادر شده باشد.
مربی رزمی در ساری اضافه کرد: با توجه به جمعیت بیش از اندازه ورزشکاران رزمی در مرکز استان و حضور قهرمانان زیاد از مسئول ورزش ساری به ویژه هیئت رزمی استان تقاضا داریم، فکری به حال وضعیت کنونی ورزش رزمی ساری کند.
قاسمی در ادامه گفت: ورزشکاران رزمی در ساری نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند که در مدت روی کار بودن مقدسی مسابقه‌ای برگزار نشد و حتی کلاس‌های توجیهی مربیگری و داوری هم در مرکز استان دایر نشد.
وی افزود: در یک سال اخیر، بیشتر مربیان کار اجرایی مسابقات را در ساری انجام می‌دهند که با توجه به دخالت مربیان در انجام مسابقات، هیئت رزمی شهرستان ساری هیچ حمایتی از آنها نداشته است.
وی در پایان اظهار داشت: برای اینکه تکلیف ورزش رزمی ساری مشخص شود تعدادی از مربیان، داوران و ورزشکاران برای روشن‌شدن وضعیت با سید محمدتقی علوی رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان ساری نشستی را برگزار کردند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول