اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار:

اعزام نماینده مازندران به فستیوال ورزش‌های رزمی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از اعزام نماینده استان مازندران از این شهرستان به فستیوال ورزش‌های رزمی خبر داد.

اعزام نماینده مازندران به فستیوال ورزش‌های رزمی
فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: هیئت ژیمناستیک شهرستان فریدونکنار یک دوره مسابقات سطح یک، دو و سه در پیست زمینی ویژه دختران برگزار کرده است.
وی درباره شرایط سنی عموم با بیان اینکه این موقعیت آزاد است، بیان داشت: متولدان سال‌های 83 و 84 در سطح یک، متولدان 82 و 81 در سطح دو و و متولدین 80 در سطح سه است.
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار، مکان برگزاری مسابقات مجموعه ورزشی شهدا و سالن ژیمناستیک این شهرستان اعلام شده است.
وی همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال ادارات، شروع بازی‌های فوتبال دسته یک، جلسه‌ای تخصصی با همه هیئت‌های ورزشی با حضور فرماندار و جلسه‌ای درمورد تجلیل از پیشکسوتان فیروزآباد به‌عنوان بخشی از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار در روزهای گذشته خبر داد.
قدیمی خاطرنشان کرد: صعود گروه کوهنوردی به قله گرگ منطقه چمستان، اعزام تیم کشتی برای مسابقات لیگ نوجوانان استان و اعزام جابر صباغی به فستیوال ورزش‌های رزمی را نیز داشته‌ایم.
وی با اشاره به اعزام تیم کشتی بزرگسالان به مسابقات قهرمانی استان مازندران گفت: برگزاری تمرینات فوتسال رؤسای ادارات، برگزاری مسابقات لیگ برتر امیدهای استان بین شهید بصیر فریدونکنار و ستاره قو سلمان‌شهر و جلسه تخصصی هیئت فوتبال استان از دیگر برنامه‌های محسوب می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار افزود: صعود گروه کوهنوردی اوج به قله امامزاده حسن لهاش لاریجان آمل، اعزام به مسابقات پاور لیفتینگ باشگاه‌های مازندران در چهار رده سنی، برگزاری مسابقه تیراندازی بانوان و تجلیل از کارمندان اداره ورزش و جوانان را نیز به این لیست اضافه کرد.
به گفته قدیمی، صعود گروه کوهنوردی عبرت به قله دماوند به ارتفاع حدود 6 هزار متری، مسابقات تکواندو لیگ استان رده سنی نونهالان پسر، برگزاری مسابقات لیگ کشتی نوجوانان استان مازندران و برگزاری مسابقات کشتی 14 جانبه در فریدونکنار انجام شده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول