اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان:

اصفهان دومین هیئت رزمی برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان گفت: هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان از بین 31 هیئت فعال رزمی در کشور، پس از تهران عنوان دوم را از آن خود کرد.

اصفهان دومین هیئت رزمی برتر کشور شد
موسی بلدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پیرو جلسه مجتمع عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور که با حضور معاون ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور برگزار شد، هیئت رزمی استان اصفهان در رتبه دوم جای گرفت.
وی با بیان اینکه مبنای موفقیت هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان اجرای برنامه‌های راهبردی در این هیئت است، تصریح کرد: ایجاد شاخص‌های ارزشیابی سبک‌های مختلف رزمی و هیئت‌های رزمی شهرستان‌های استان اصفهان از دیگر اقدامات مسئولان هیئت‌ ورزش‌های رزمی این استان است.
دبیر هیئت رزمی استان اصفهان با اشاره به اینکه هیئت‌ ورزش‌های رزمی استان اصفهان تا چند وقت گذشته رتبه هجدهمی کشور را داشته است، تاکید کرد: در شش ماه اخیر این رتبه به جایگاه دومی رسید.
وی با بیان اینکه در پیشرفت هیئت‌ ورزش‌های رزمی استان اصفهان تمام مسئولان هیئت از جمله علیرضا ابن‌یمن با دلسوزی و برنامه‌ریزی دست به دست یکدیگر دادند، تاکید کرد: این موفقیت تازه آغاز کار است و هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان برای ماندگاری این پیروزی اصرار داشته و از اهداف آتی خود عقب‌نشینی نمی‌کند.
بلدی گفت: رمز موفقیت هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان در اجرای برنامه‌های رقابتی بین هیئت ‌رزمی شهرستان‌های آن است.
وی اظهار داشت: هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان 25 فعالیت را مطابق با اهداف بلند مدت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای رئیس سبک‌ها و رئیس هیئت‌های رزمی شهرستان‌ها در نظر گرفته است که در صورت اجرا نشدن این اهداف، مقام رزمی سمت خود را از دست می‌دهد.
دبیر هیئت رزمی استان اصفهان تاکید کرد: در تاریخ 30 آذر ماه سال جاری نیز جلسه آسیب‌شناسی ارزشیابی و ارزیابی شاخص‌های عملکرد رئیس‌ هیئت‌های رزمی شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول