اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان:

وضع مالی هیئت ورزش‌های رزمی خراب است

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان گفت: این هیئت برای برگزاری میزبانی رقابت‌های پبش‌روی خود با مشکلات شدید مالی دست‌ و پنجه نرم می‌کند.

وضع مالی هیئت ورزش‌های رزمی خراب است

ویدا الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در بحث میزبانی رقابت‌های ورزش‌های رزمی مقوله آبروی استان اصفهان بیش از سایر موارد اهمیت دارد و امیدوارم عنایات اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نسبت به ورزش‌های رزمی بیش از زمان‌های گذشته باشد.

وی اشاره‌ای به رقابت‌های کیک ‌بوکسینگ انتخابی تیم ملی در بخش آقایان کرد و افزود: علیرضا ابن‌یمین و همکاران ایشان در هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان علاقه زیادی برای پیشرفت هر چه بهتر این ورزش در اصفهان دارند و به همین دلیل همواره سعی می‌کنند چنین رقابت‌هایی را با بالاترین کیفِیت در این استان برگزار کنند.

نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان با اشاره به اینکه مسئولیت برگزاری رقابت‌های کیک ‌بوکسینگ انتخابی تیم ملی برعهده موسی بلدی (دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان است) تاکید کرد: این مسابقات، در رده سنی بزرگسالان و از تاریخ 18 تا 21 بهمن‌ماه در ورزشگاه تختی اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: در رقابت‌های کیک ‌بوکسینگ انتخابی تیم ملی، اصفهان دو تیم استان اصفهان در سبک‌های لوکیک و فول کیک‌بوکسینگ اعزام می‌شوند.

الهی در مورد رقابت‌های کیک بوکسینگ انتخابی تیم ملی بانوان بیان داشت: طبق بخشنامه جدیدی که از طرف معاونت وزارت ورزش و جوانان صادرشده است، بانوان به دلیل احتمال رعایت نشدن بهداشت اجتماعی و زیر پا گذاشته شدن ارزش یک زن مسلمان نمی‌توانند وارد رینگ شده و به همین دلیل این مسابقات در مورد بانوان برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: در چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته نیز شاهد برگزاری دوره داوری، مربیگری و آزمون دان کشوری در سبک ووینام (ویژه آقایان و بانوان) در سالن شاهین واقع در خیابان آبشار دوم هستیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول