اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت درمیان:

مطرح‌کنندگان مذاکره با آمریکا ساده‌لوح هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت درمیان گفت: آنان که طرح مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنند ساده‌لوحان ترسویی هستند که هدفشان به بردگی کشاندن ملت ایران است.

مطرح‌کنندگان مذاکره با آمریکا ساده‌لوح هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان حجت‌الاسلام محمدعلی خزاعی صبح امروز در جمع مردم اسدیه اظهار داشت: کارگردانان و بازیگران اصلی تحولات سوریه رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و کشورهای اروپایی با همدستی شیوخ عرب هستند.

وی از سوریه به‌عنوان رأس پیکان مبارزه و مقاومت علیه غده سرطانی خاورمیانه یاد کرد و ادامه داد: شیوخ بی‌درد برخی کشورهای عربی همچون آل سعود با همراهی آمریکا و اسرائیل به جهان اسلام خیانت می‌کنند.

امام جمعه موقت درمیان با اشاره به جنایات آل خلیفه در بحرین اضافه کرد: آل خلیفه با این همه جنایت سرنوشتی جز حسنی مبارک، قذافی و دیگر دیکتاتوران نیست و این سرنوشت تمامی ظالمان و ستمکاران است.

خزاعی حقوق بشر را ابزار دست مستکبران برای مقابله با کشورها و دولت‌های مستقل دانست و افزود: در نظر آمریکا و هم‌پیمانان مستکبرش تنها مزدورانی از حقوق بشر برخوردار هستند که برای تأمین منافع آنها حقوق ملت‌ها را قربانی می‌کنند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا در حق ملت ایران تصریح کرد: در نظر مستکبران جهانخوار ملت ایران، فلسطین، عراق، افغانستان، بحرین و سایر ملت‌های آزاده جهان جزو بشریت محسوب نشده و حق برخورداری از هیچ حقی ندارند.

امام جمعه موقت درمیان پیشنهاد طرح مذاکره با آمریکا را ترفند جدید جریان انحرافی دانست و یادآور شد: آنان که طرح مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنند، ساده لوحان ترسویی هستند که هدفشان به بردگی کشاندن ملت ایران است.

خزاعی رابطه با آمریکا را به معنی تضییع خون شهدا، فروش شرف ایرانیان مسلمان و خط بطلانی بر اندیشه‌های امام راحل برشمرد و ابراز داشت: مسئولان، مردم، تولیدکنندگان و رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی چهار رکن اساسی در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به شمار می‌روند.

وی خرید هر کالای خارجی را زمینه‌ساز از دست رفتن ده‌ها فرصت شغلی داخلی دانست و گفت: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در واقع تداوم جهاد مقدس اقتصادی برای خودکفایی همه جانبه است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول