اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

آمریکا فروش تسلیحات زنگار بسته خود را دنبال می‏کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: آمریکا و سایر اعضای دستگاه استکبار جهانی برای نجات اقتصاد خود از منجلاب کنونی با دسیسه‏چینی، قصد فروش تسلیحات زنگار بسته خود را دارند.

آمریکا فروش تسلیحات زنگار بسته خود را دنبال می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن و عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد با بیان اینکه نشست اخیر ترکیه علیه مردم سوریه برگزار شد اظهار داشت: در آن نشست، از اختصاص کمک‏های مالی و تسلیحاتی دول مداخله‏گر به شورشیان کشور سوریه سخن به میان آمد و حتی ائمه جمعه کشورهای عربی تحت فشار قرار گرفته‏اند تا در نمازهای جماعت، این دشمنان مردم سوریه را مورد دعای خود در فواصل اقامه نماز قرار دهند.

علاءالدینی اضافه کرد: این در حالی است که سران همین کشورهای حوزه خلیج‏فارس در مورد مردم مظلوم کشور بحرین سیاست‏های متضاد دیگری را در پیش گرفته‏اند.

امام جمعه دماوند افزود: ایادی استکبار حاضر در منطقه زمانی که مردم بحرین برای احقاق حقوق حقه خود علیه خاندان ستمگر آل‏سعود قیام کرده بودند، نیروی نظامی به آن کشور گسیل داشتند و حال در قبال وقایع سوریه، نیروهای شورشی ضد مردمی آن کشور را مورد حمایت مالی و تسلیحاتی خود قرار می‏دهند.

وی با اشاره به اهداف اصلی استکبار جهانی از دسیسه‏چینی در منطقه خاطر نشان کرد: فرار اقتصاد ایالات متحده و کشورهای اروپایی از منجلاب کنونی هدف اصلی مورد پیگیری استکبار جهانی است.

علاءالدینی تصریح کرد: آمریکا قصد دارد تا در وهله نخست تسلیحات زنگار بسته موجود در انبارهای خود را به فروش برساند تا در گام بعدی و با شعله‏ور شدن آتش خصومت در منطقه در سایه تولید سلاح، شرایط حاکم بر اقتصاد خود را از منجلاب کنونی نجات دهد.

امام جمعه دماوند رژیم اشغالگر قدس را صحنه‏گردان نخست وقایع سوریه خواند و افزود: بدون ‏شک اصلی‏ترین شخصیت و صحنه‏گردان نخست وقایع امروز سوریه، رژیم اشغالگر قدس است.

وی ادامه داد: این رژیم سفاک به دنبال جداسازی سوریه از خط مقدم مقاومت اسلامی منطقه است تا امنیت خود و حامیانش در منطقه را فراهم سازد.

علاءالدینی با اشاره به طرح صلح کوفی‏ عنان برای رفع مشکلات در سوریه خاطرنشان کرد: ما در هفته گذشته از طرح کوفی ‏عنان در مورد سوریه به‌عنوان طرحی مبنی بر ایجاد نشدن تغییر در حاکمیت این کشور دفاع کردیم.

امام جمعه دماوند با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در سال گذشته یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در یکی از آخرین بیانات سال 90 خویش فرمودند که "جمهوری اسلامی با هر کسی که با رژیم صهیونیستی مخالف باشد، دوست است و به هر کسی که دشمن این رژیم باشد کمک می‏کند."

وی ادامه داد: این نگاه ژرف رهبری به مسائل کشور، منطقه و جهان موجبات بروز اقتداری کم‏نظیر برای نظام مقدس اسلامی را فراهم ساخته است.

علاءالدینی اضافه کرد: ایران اسلامی با برخورداری از این اقتدار مثال‏زدنی در سایه الطاف الهی، دعای خیر مردم، رهبری مدبرانه معظم‏له و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) توانست ضمن خنثی‏سازی توطئه‏های دشمنان در روزهای اخیر، عوامل ترور عالم اهل سنت و مرد بزرگی همچون "جنگی ‏زهی" را به دام اندازد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول